NeonMuffler Skrevet Juli 1, 2017 Forfatter Skrevet Juli 1, 2017 Har m3/328 5 trinns. Har sendt bort en annen diff til overhaling og bytte av utveksling som jeg venter på nå Freakshow reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Skrevet Juli 5, 2017 Nå står bilen bare parkert og venter på treff og helger litt usikker på om det blir gatebil, spørs litt på været. Er desverre meldt regn. Men den blir å se på e30meet for de som vil slå av en prat fxslin, RF91, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Zeveren Skrevet Juli 7, 2017 Skrevet Juli 7, 2017 Må jo komme til Rudskogen, haar så lyst å se den live og ikke minst høre den!
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2017 Forfatter Skrevet Juli 9, 2017 Tok en tur til gatebil, litt uheldig med været, ds det veksla fra regn og litt sol. Men fikk gnukka litt på den når dommerne svingte innom:) og de likte visst det de så, så jeg fikk en pokal for topp 10 europeiske biler Zeveren, sveigis, Bimmerlorris og 4 andre reagerte på dette 7
NeonMuffler Skrevet August 3, 2017 Forfatter Skrevet August 3, 2017 Kan ta en liten update her hvis folk følger med fortsatt har kjørt bilen nesten hver eneste dag i 4 uker, og nesten blitt litt for mye Hehe. Har ikke gjort så mye med bilen, men har laget litt bedre bagasjeromsgulv og trukket det. Lagde det hengslet så man får tilgang til brønnen. Ble endel bedre enn det løse shaby trekket som var der før:) har bytta deler til hengsla så døra ble mye tightere. Har også bytta diffen. Fikk en dyktig kar til å sette sammen to differ til en, så resultatet er en overhalt m5 diff med byttet utveksling. Så nå er den mye mere kjørevennlig:) gikk samtidig over alle bolter til drivaksler og etterstrammet de. Siste uka i ferien merka jeg st bakdekket mista luft, og det viste seg at det var sprekk i felgen. Det var også litt av et prosjekt for å få sveisa det siden felgen har magnesium legering. Men det gikk etter 5 forsøk spacerne foran ble byttet fra 15mm til 10mm. Vil ha minst mulig, og fant ut at 10mm går akkurat mtp coiloversa. Og sist men ikke minst så møtte jeg en kompis som akkurat ble ferdig med å sette i en s50 i sin touring:) grisekult! Ble litt skriving her så håper folk orker å lese litt Hehe.og sist men ikke minst måtte jeg ha med herr Hoff på et bilde 😂 Hawkon88, Sjakalen, Ron Jeremy og 4 andre reagerte på dette 7
viggo E34 Skrevet August 3, 2017 Skrevet August 3, 2017 Pent den løsninga i bagasjerommet ble knall den
Freakshow Skrevet August 3, 2017 Skrevet August 3, 2017 lekker oppdatering! info og bilder på den touringen med s50?
NeonMuffler Skrevet August 4, 2017 Forfatter Skrevet August 4, 2017 22 timer siden, Freakshow skrev: lekker oppdatering! info og bilder på den touringen med s50? takker. har ikke noe stor info på den, siden eiern ikke har tråd eller noe planlagt enda. men den skal godkjennes med motor Freakshow reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet August 4, 2017 Forfatter Skrevet August 4, 2017 22 timer siden, viggo E34 skrev: Pent den løsninga i bagasjerommet ble knall den takk ja den ble veldig praktisk, skrudde fast feste ører som hører til tilhengere, for å kunne sikre lasten. har igjen å lage veggen mot seteryggen, som også vil få en "dør" eller noe så jeg kan bruke skipose åpningen viggo E34 reagerte på dette 1
fxslin Skrevet August 4, 2017 Skrevet August 4, 2017 Lurer på om jeg møtte deg på Langhus veien i dag? Jeg kjørte en sort E70 og glodde fælt på deg
NeonMuffler Skrevet August 5, 2017 Forfatter Skrevet August 5, 2017 4 timer siden, fxslin skrev: Lurer på om jeg møtte deg på Langhus veien i dag? Jeg kjørte en sort E70 og glodde fælt på deg Ja det stemme! Når ca på dagen? Jeg vaska bilen på gamle easy24 i 13 tiden mener jeg:) fxslin reagerte på dette 1
fxslin Skrevet August 5, 2017 Skrevet August 5, 2017 6 timer siden, NeonMuffler skrev: Ja det stemme! Når ca på dagen? Jeg vaska bilen på gamle easy24 i 13 tiden mener jeg:) Dette var i 16:30tida. Du kjørte retning ski. Anyway skal blinke neste gang:-)
NeonMuffler Skrevet August 5, 2017 Forfatter Skrevet August 5, 2017 6 timer siden, fxslin skrev: Dette var i 16:30tida. Du kjørte retning ski. Anyway skal blinke neste gang:-) Ja stemmer bare å blinke👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå