Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Dagens spørsmål.

Hvordan kom du deg opp der? :)

Fint bilde av en fin bil, som vanelig av deg! :P

Revers, høyre bakhjul skrått opp, så høyre framhjul i sving. Så venstre bakhjul, og fullt utslag til vinstre for å få opp venstre framhjul for ikke å skade felgen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå lav er ikke E28'en, ser ut som at han fint kunne ha rygga den over kanten uten problemer.. Kan hende at han kjørte inn, ser ut som at det er kantfritt ett stykke bak bilen.

Jeg foretrekker forøvrig å bruke bilen til det den er ment til, kjøre.. Ikke skrape :lol:

Klarte å overbevise min far til å kjøpe en sennepsgul emblemtrimmet ihjelsenket E12 520i som konebil i mine yngre dager. Denne ble hengende fast på bygdas eneste fartsdump en gang, kult for meg - flaut for muttern :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål.

Hvordan kom du deg opp der? :)

Fint bilde av en fin bil, som vanelig av deg! :P

er da ikke noe problem det:) bilen er jo bygd for og brukes?

Dagens spørsmål.

Hvordan kom du deg opp der? :)

Fint bilde av en fin bil, som vanelig av deg! :P

Revers, høyre bakhjul skrått opp, så høyre framhjul i sving. Så venstre bakhjul, og fullt utslag til vinstre for å få opp venstre framhjul for ikke å skade felgen? :D

kom vell ryggende rett bak fra der jeg tok bilde ca. og når jeg var kommet oppå med framhjula så rygga jeg den inn til huset. bilen er jo høy som ett fjell nå men må prøve og ungå og legge over så mye når jeg rygger da spora i dekka tar med seg skjermen inn. og det er ikke gøy.

Såå lav er ikke E28'en, ser ut som at han fint kunne ha rygga den over kanten uten problemer.. Kan hende at han kjørte inn, ser ut som at det er kantfritt ett stykke bak bilen.

Jeg foretrekker forøvrig å bruke bilen til det den er ment til, kjøre.. Ikke skrape :lol:

Klarte å overbevise min far til å kjøpe en sennepsgul emblemtrimmet ihjelsenket E12 520i som konebil i mine yngre dager. Denne ble hengende fast på bygdas eneste fartsdump en gang, kult for meg - flaut for muttern :wink:

den er lav i buene og under ved traversen fram. resten er ikke så lavt. men sliter ikke med og komme meg noen plass for jeg tør og prøve. mange andre med høyere biler som sier de ikke kommer seg dit og dit osv. så kjører jeg opp dit med den der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål.

Hvordan kom du deg opp der? :)

Fint bilde av en fin bil, som vanelig av deg! :P

er da ikke noe problem det:) bilen er jo bygd for og brukes?

Dagens spørsmål.

Hvordan kom du deg opp der? :)

Fint bilde av en fin bil, som vanelig av deg! :P

Revers, høyre bakhjul skrått opp, så høyre framhjul i sving. Så venstre bakhjul, og fullt utslag til vinstre for å få opp venstre framhjul for ikke å skade felgen? :D

kom vell ryggende rett bak fra der jeg tok bilde ca. og når jeg var kommet oppå med framhjula så rygga jeg den inn til huset. bilen er jo høy som ett fjell nå men må prøve og ungå og legge over så mye når jeg rygger da spora i dekka tar med seg skjermen inn. og det er ikke gøy.

Såå lav er ikke E28'en, ser ut som at han fint kunne ha rygga den over kanten uten problemer.. Kan hende at han kjørte inn, ser ut som at det er kantfritt ett stykke bak bilen.

Jeg foretrekker forøvrig å bruke bilen til det den er ment til, kjøre.. Ikke skrape :lol:

Klarte å overbevise min far til å kjøpe en sennepsgul emblemtrimmet ihjelsenket E12 520i som konebil i mine yngre dager. Denne ble hengende fast på bygdas eneste fartsdump en gang, kult for meg - flaut for muttern :wink:

den er lav i buene og under ved traversen fram. resten er ikke så lavt. men sliter ikke med og komme meg noen plass for jeg tør og prøve. mange andre med høyere biler som sier de ikke kommer seg dit og dit osv. så kjører jeg opp dit med den der:P

Er jo sånn med bilen min også. Jeg kjører alle steder med den, til og med på hytta der det er ekstremt dårlig vei.

Bror min mener jo bilen er ubrukbar etter vanlig vei også.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngvejos det der var riktig bruk av hdr, ikke overdrivi, men når bilde begynner og få farger fra hdr på andre plasser enn der det egentlig ikke skulle vært, ser det helt på tryne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...