Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den ..
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt![ Bilde ] Spesielt, ja, men overkill, spør du meg.. Vil / trenger du ha bøttelykter hadde jeg valgt 2 stk. med ae-ring, uten tror jeg blir mindre vellykket med AE, M-Sport og Hartge.
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den .. [ Bilde ] Nei uff, hvordan skjedde dette?
Kjexx Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den .. [ Bilde ] Nei det kalles Stance.
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette:
tommyheimberg Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette: [ Bilde ] Fy faen.. mye idioter ute å går.. att de ikke kan la andres ting stå i fred.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Folk er rare ja Men jeg har tatt tak i saken..jeg gir meg ikke så lett!
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette: [ Bilde ] ?????????????? Ånei, håper de blir tatt! Goes around, comes around, like they say! )
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Tok eit "snapshot" av ei Carawelle idag, Aven Auto edition
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå