Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sitter og fikler litt i Photoshop. Blir nok F11 på meg om et drøyt års tid, og funderer på å gnu i to-tre fjernlys som vil passe perfekt i luka under skiltet på Msport-utgaven. Selvsagt med svak soting på alt av lykter fremme, Hartge-leppe i front og shadow line nyrer. Så tenkte å høre hva folket synes om det her, ser det helt jalla ut eller kunne det blitt stilig? Ikke sikker enda på om jeg vil ha med eller uten parklys/AE i ekstralysene eventuelt![ Bilde ] Spesielt, ja, men overkill, spør du meg.. Vil / trenger du ha bøttelykter hadde jeg valgt 2 stk. med ae-ring, uten tror jeg blir mindre vellykket med AE, M-Sport og Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den .. [ Bilde ] Nei uff, hvordan skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bilen min brakk et bein i dag, den .. [ Bilde ] Nei det kalles Stance. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Nei fyy faen, hva skjer med folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette: [ Bilde ] Fy faen.. mye idioter ute å går.. att de ikke kan la andres ting stå i fred.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Folk er rare ja Men jeg har tatt tak i saken..jeg gir meg ikke så lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 funnet ut av hvem det er?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Strengt tatt tok jeg det i går tidlig.. Ikke no morro å våkne til dette: [ Bilde ] ?????????????? Ånei, håper de blir tatt! Goes around, comes around, like they say! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Daily driver (snart forhåpentligvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Tok eit "snapshot" av ei Carawelle idag, Aven Auto edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå