SondreLM Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Den er laaav Lavt er jo bra, eller? Mordi sin gamle ja
Tzunami Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Oransje felger på vintern? var så last year da! Noe jeg har gått glipp av? To kamerater som hadde det i fjor, og forrige bilen min var jo oransje detaljer all over men ja, det er gøy å skille seg ut hvis du får på us blink så ser det enda bedre ut
jonas1/// Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Oransje felger på vintern? var så last year da! Noe jeg har gått glipp av? To kamerater som hadde det i fjor, og forrige bilen min var jo oransje detaljer all over men ja, det er gøy å skille seg ut hvis du får på us blink så ser det enda bedre ut [ Bilde ] Åja se det ja Ja mange som snur hodet ja
Eystein Ose Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 1445kg med sjarm! jævlig morsom skrangekasse [ Bilde ] Hentet den her i Ørsta? Vist det, så sparker den godt ifra ja!
diohrvik Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Fikk seg en kattevask før mann reiser på sjøen:p
StigJ Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Eh... vinterstuket på plass.... [ Bilde ] Kult! Hadde ikke forventet og se en E9x på M-Systems, ever! Så takk for det Hehe. Nei er vel ikke mange av denne komboen Må bare få på stjernene snart.... [ Bilde ] Ja må nå være såpass!
Krisfje Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Måtte ta en runde i hjulhusene Surfex 1:5, Prickbort og Vikan børste. Så har jeg sparklet vinterfelgene med epoxysparkel og lakkert de. Veldig fornøyd, var kantkjørte da jeg fikk bilen. Senterkoppene er på nu. Brukte vel 20 effektive arbeidstimer på felgene, spredt over noen uker. Er litt aperunk på dekksidene da dekkene er nye, Hakka 7 pigg. Yokohamaene som satt på var dårlige greier, føltes som jeg hadde en M3, spant overalt.
Nytern Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Jeg hadde oransje detaljer på bil allerede i 2008, så kom ikke her.. Uansett hva man gjør er det alltid noen som har gjort det før. Savner gamlebilen jeg..
RS-Heggem Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Har du gært på posten der også? Kurant med helsort bil.
MikaelR Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 hmm.. kor du har kjøpt di hjulmuttra Frode D?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå