Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oransje felger på vintern? var så last year da! :P

Noe jeg har gått glipp av? :P

To kamerater som hadde det i fjor, og forrige bilen min var jo oransje detaljer all over :P men ja, det er gøy å skille seg ut ;) hvis du får på us blink så ser det enda bedre ut :D

Screenshot_2012-11-20-14-14-36.png

Skrevet
Oransje felger på vintern? var så last year da! :P

Noe jeg har gått glipp av? :P

To kamerater som hadde det i fjor, og forrige bilen min var jo oransje detaljer all over :P men ja, det er gøy å skille seg ut ;) hvis du får på us blink så ser det enda bedre ut :D

[ Bilde ]

Åja se det ja :P

Ja mange som snur hodet ja :P

Skrevet
Eh... vinterstuket på plass.... :mrgreen:

[ Bilde ]

Kult! Hadde ikke forventet og se en E9x på M-Systems, ever! :P

Så takk for det :applause:

Hehe. Nei er vel ikke mange av denne komboen :) Må bare få på stjernene snart....

[ Bilde ]

Ja må nå være såpass! :applause:

Skrevet

Måtte ta en runde i hjulhusene :) Surfex 1:5, Prickbort og Vikan børste. Så har jeg sparklet vinterfelgene med epoxysparkel og lakkert de. Veldig fornøyd, var kantkjørte da jeg fikk bilen. Senterkoppene er på nu. Brukte vel 20 effektive arbeidstimer på felgene, spredt over noen uker. Er litt aperunk på dekksidene da dekkene er nye, Hakka 7 pigg. Yokohamaene som satt på var dårlige greier, føltes som jeg hadde en M3, spant overalt. igpwkkqicgbxk5jsxu8n.jpgcy66t9hgysbvpnldraga.jpg

Skrevet

Jeg hadde oransje detaljer på bil allerede i 2008, så kom ikke her.. Uansett hva man gjør er det alltid noen som har gjort det før.

Savner gamlebilen jeg..

290620101335.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...