Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig ta flere bilder å legge sammen, men kameraet gikk tom for strøm før jeg fikk tatt flere enn dette ene! Brukte 20min opp en  lang, forferdelig vei 1km oppover i skauen.. så det ble en liten nedtur da det ikke gikk som jeg ville :P 

post-48339-0-16068000-1417700473_thumb.j

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftunderstell og kjølekanaler? Etter det jeg kjenner til, er ikke du den som kjører mest på bane med denne bilen? (Trodde heller ikke luft var ideelt til slikt?)
Utseendet du er ute etter da kanskje? Mange andre deler hadde blitt fjernet fra bilen min før grøftelysa hadde måttet vike :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med tåpelys da hvis man ikke er ute å kjører i tåka? 

Synes det var en veldig riktig mod dette her Frode :) 

Jeg var rask med å foliere lyktene mine i bilens farge på Z4en for å få en mer clean front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns personlig at grøftelys nesten er et must på bmw eg da og nå kan du heller ikke kjøre med rånelys frode :(

 

Det er fordi du ikke hare sett en E92 uten. Kjører aldri med "rånelys" da E92 har så kraftige angel eyes (DRL) at det er finest med kun det.

Edit: Har aldri hørt noen klage på at E92 M3 ikke har grøftelys heller. :)

 

Trenger da ikke grøftelys for å få oppmerksomhet bak rattet på en BMW! ;)

 

:)

Luftunderstell og kjølekanaler? Etter det jeg kjenner til, er ikke du den som kjører mest på bane med denne bilen? (Trodde heller ikke luft var ideelt til slikt?)

Utseendet du er ute etter da kanskje? Mange andre deler hadde blitt fjernet fra bilen min før grøftelysa hadde måttet vike :P

 

Gøy å gjøre mods som så og si ingen andre gjør. Syns det gav et løft utseendemessig. :)

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...