moekim666 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Nybilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Aldri vært noe tilhenger av Bmw sin nivåregulering bak på disse touringene. Men på denne ix'n så fungerer den jo Fått på BBS rc041 og 042 med vinterdekk og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stilep12 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Ikke fra idag, men har kjøpt meg ny bil Endret November 30, 2014 av stilep12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Freakshow, Hefner og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 "nybilen" 318is, får se hva det blir av med den da fulgte med masse deler og Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Tente lys i går 1. søndag i advent, er fornøyd med adventstaken min codex, Christian Haugerud, Haakon_H og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Skulle egentlig ta flere bilder å legge sammen, men kameraet gikk tom for strøm før jeg fikk tatt flere enn dette ene! Brukte 20min opp en lang, forferdelig vei 1km oppover i skauen.. så det ble en liten nedtur da det ikke gikk som jeg ville Endret Desember 4, 2014 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Morro med snø Freakshow, HenrikSolberg og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Bort med tåkelys og inn med kjølekanaler. DSC_0215 by FrodeDale, on Flickr Endret Desember 4, 2014 av Frode D StigJ og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Luftunderstell og kjølekanaler? Etter det jeg kjenner til, er ikke du den som kjører mest på bane med denne bilen? (Trodde heller ikke luft var ideelt til slikt?)Utseendet du er ute etter da kanskje? Mange andre deler hadde blitt fjernet fra bilen min før grøftelysa hadde måttet vike Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Syns personlig at grøftelys nesten er et must på bmw eg da og nå kan du heller ikke kjøre med rånelys frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Trenger da ikke grøftelys for å få oppmerksomhet bak rattet på en BMW! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Hva skal man med tåpelys da hvis man ikke er ute å kjører i tåka? Synes det var en veldig riktig mod dette her Frode Jeg var rask med å foliere lyktene mine i bilens farge på Z4en for å få en mer clean front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 (endret) Syns personlig at grøftelys nesten er et must på bmw eg da og nå kan du heller ikke kjøre med rånelys frode Det er fordi du ikke hare sett en E92 uten. Kjører aldri med "rånelys" da E92 har så kraftige angel eyes (DRL) at det er finest med kun det. Edit: Har aldri hørt noen klage på at E92 M3 ikke har grøftelys heller. Trenger da ikke grøftelys for å få oppmerksomhet bak rattet på en BMW! Luftunderstell og kjølekanaler? Etter det jeg kjenner til, er ikke du den som kjører mest på bane med denne bilen? (Trodde heller ikke luft var ideelt til slikt?) Utseendet du er ute etter da kanskje? Mange andre deler hadde blitt fjernet fra bilen min før grøftelysa hadde måttet vike Gøy å gjøre mods som så og si ingen andre gjør. Syns det gav et løft utseendemessig. Endret Desember 5, 2014 av Frode D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Morro med snø jævlig tøft bilde! Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå