H_Vatn Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 schulzen med et strøk farge! er slipt ned igjen nå da men var litt kult bilde så tenkte og dele det med dere:D
lasseln Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 schulzen med et strøk farge! er slipt ned igjen nå da men var litt kult bilde så tenkte og dele det med dere:D Det ferdige resultatet av den bilen kommer til å bli perverst!
Skaar Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Var nødt til å prøve HDR-appen som ble nevnt tidligere her
Iv3rs3n Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Ble en shining runde med polish, ble ikke akkurat værre enn før.. Det skal sies jeg er klar over at jeg mangler ene grøftlyset da jeg mista det under banekjøring i helga.. Og at nederste delen av leppa mi falt av da jeg kjørte av taubil planet i helga.. ;o Hel røde lykter bak istedet for orange blinkers
Nytern Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Whoa, en E34 som kjøres daglig! Klyp meg i armen, jeg må drømme
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Var ute og tok et bilde i går etter ombygging.. Nå regner jeg med å få være med i den neste "Biler"-filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå