S. Gunstad Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Tok en liten vask av min "offroad-edition" i kveld, noen høyere?? Litt lavere
Kjexx Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 Har vel ikke noe bilde av bilen i dag... Men var ute å fisket i stad og var ikke feil den horisonten heller..
FuNkY Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Denne skal vel straks på veien Kommer vel også tilsalgs i løpe av høsten Denne så meget fin ut, mer info? Mer info om bilen kommer etterhvert her er litt info: 88mod orginal M3 S14b23 motor -cnc porta topp av halvarson racing -carbon innsug -spesial kammer -H-Profil råder -Nira motorstyring bosch 044 bensinpumpe Bilen: -Kw understell -nytt Sportevo ratt i alcantara -nytt sort teppe i dørken -komplett strøkent sort skinn + recaro speed stoler til banekjøring -ny hatthylle med integrert rullgardin -sportevo leppe i carbon -carbon speil -18" Gs LM med gullskruer (gullskruer ikke bilde) -nye skiver og klosser rundt om Bilen skal Bremses/mappes i nærmeste fremtid Det er vel det jeg kommer på i farta. Mvh.Trond
ArneR. Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Nydelig bil matsrh. Likte veldig godt fargen!!
M|Fjeld Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Kompis sin bil med gamle felga mine, kommer m-tech front på den imorra
APedersen Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Takk takk Lag en liten tråd på den, just for fun & more pics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå