bmw-E30 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Skjedde nett det samme med meg, hatt verktøy i bil til å skru det av, skrudde det av og kasta det, kjørte hjem til dama å skrudde på ett ifra en delebil. Såklart kom det purk i sivilbil og på sykkel å spurte om alt mulig.
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Skjedde samme med meg bare i over 100, og da bretta panseret seg opp og lagde avtrykk av nyrene på taket:p ufin opplevelse det der! Men virker som det gikk bra med deg?
Lorentzose Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Kjipe greier :/ Demperene til panseret ble revet av, men panseret traff heldigvis vindusviskerene som var på !
Yngvejos Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Det skjer ikke når man har panser som åpner seg riktig vei.
Turbo-HF Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Det skjer ikke når man har panser som åpner seg riktig vei. Fint bilde, gitt!
B3KK15 Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Det skjer ikke når man har panser som åpner seg riktig vei. Haha ja satt å tenkte det samme Kjøre med panseret på gløtt om det litt varmt og!
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Det skjer ikke når man har panser som åpner seg riktig vei. Haha ja satt å tenkte det samme Kjøre med panseret på gløtt om det litt varmt og! Var på ringen i september. Samtlige e30 som kjørte ut av banen kom ut med panseret på gløtt ^^ Selv hadde jeg vanntemperatur på over 100 grader når jeg sto i kø for å komme ut av banen.
RS-Heggem Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Siste dag med sommerhjula. Vinterhjul er kommet på arbeidshesten også. Alcoa durabright alufelger påmontert "lavprofil" Michelin vinterdekk.
MagnusHN Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Siste dag med sommerhjula. Digger bilen din, få på doble endestusser så er du i mål!
Glenglen Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Surt det der med panseret :S blir fort dyrt når det popper opp i fart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå