BMW E30 325 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 E den til salgs? Ja, mot mai så er den det ja:)
RS-Heggem Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Og jeg lurer på om det vraket av en audi 80 ligger i grøfta der ennå?
Thewiz Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 sånn så det ut på østlandet i dag når jeg hentet bilen etter jobb...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Bilde e ikkje tatt i dag men i helga.monterte tids riktige sommerhjul... senk kommer...
anders87 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Prøvemontering av felg før de skal splittes, breddes og pusses 100% opp igjen..
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Ble det tatt på Setsåhøgda rett nedenfor tunnelen? Jepp Og jeg lurer på om det vraket av en audi 80 ligger i grøfta der ennå? Hehe nei, den er fjerna for en uke siden ellerno Men den lå der lenge!
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Bilde e ikkje tatt i dag men i helga.monterte tids riktige sommerhjul... senk kommer... Tøft 10" bak med hvor brede dekk? Prøvemontering av felg før de skal splittes, breddes og pusses 100% opp igjen.. De der er så satans tøffe!!! Rett type felger du velger til den også
anders87 Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 De der er så satans tøffe!!! Rett type felger du velger til den også MK1 Golf/Jetta er ikke feil nei Har orginalfangerne liggende samt en bestilling på vei med oransje blinklys og noe annet smått:) Du kan omtrent ikke gå feil med RS nei, men har også noen andre felger som kommer på ila av sommeren
APedersen Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Rått! Digger tyskerstuk VW Sett noe VAG events på Vimeo? Sinnsykt mye rått: https://vimeo.com/search?q=vag+event
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå