Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Nope... Vi kjørte ut av garasjen, passerte en politibil i motsatt kjørefelt... De snudde og kjørte etter oss...and thats it :)

Blei forøvrig stoppet selv igår 2 ganger på 5min faktisk! "vi har fått melding om en helt lik stjålet jaguar".... bullshit..

Trenger ikke å være av utenlandsk opprinnelse som det heter for å bli stoppet av politiet i oslo ass. Føler jeg blir stoppet hver gang jeg er ute med E36'n etter mørkets frembrudd, samme dumme spørsmålene hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope... Vi kjørte ut av garasjen, passerte en politibil i motsatt kjørefelt... De snudde og kjørte etter oss...and thats it :)

Blei forøvrig stoppet selv igår 2 ganger på 5min faktisk! "vi har fått melding om en helt lik stjålet jaguar".... bullshit..

Trenger ikke å være av utenlandsk opprinnelse som det heter for å bli stoppet av politiet i oslo ass. Føler jeg blir stoppet hver gang jeg er ute med E36'n etter mørkets frembrudd, samme dumme spørsmålene hver gang.

I 2009 hadde jeg en rød E30 Touring med sota baklykter og svarte felger, med mye rust og bulker. Jeg ble stoppet ca. 10-12 ganger ila. av sommeren, samtlige ganger i Kjelsås-området. Min "hvite" kompis (som er Litauer og faktisk ser kriminell ut i joggebukse og tattoeringer) har aldri blitt stoppet (han bor i området), enda han kjørte rundt i skadeskutt Micra med dør som hang og fucka eksos + andre knirkelyder på den tiden.

Det verste er at vi kjørte forbi en slik Politi-Vito på Kjelsås en gang, så sa jeg bare helt random "vedder på at de skal følge etter oss". Visst faen gjorde de det...

Men ja, har mye med tiden på døgnet å gjøre. For det meste er de hyggelige og kjappe, så jeg legger egentlig ikke så mye i "rutine"kontrollene.

Har blitt rå på å ta frem vognkort og førerkort... Hmm, men i E28en har jeg ikke blitt stoppet enda... Folk fleste smiler bare :)

Edit Stavefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan den E28'n var sykt strøken Pernezz!

Noen ganger virker det som politiet ikke helt vet hva dem skal si :P Jeg ble jo stoppa her en helg med 7ern, møtte dem i rundkjøringa og visste dem kom til å følge etter meg og stoppa for å fylle så det kom ut en dame av politibilen og skulle snakke litt, det første var som ventet om at jeg kjøre med parklys og spredere som jeg alltid gjør i gata, så spurte jeg henne om det ikke var lov å kjøre med de lysene under gatebelysningen? Og da sa hun at ja det hadde jeg lov til, det hadde jeg ikke trodd i og med at det var mørkt ellers :P

Så sa hun bare at jeg måtte huske på å slå på kjørelysene når jeg kom ut av gatebelysningen, men der tenker man selv logisk, at det er jo liksom en fordel og se noe når man kjører :P Så hadde jeg ikke vognkort i bilen men hu stolte på meg

(Sorry for OT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...