Tzunami Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 flere som fikk skilt deilig.. missunnerlig!!! Vil også ha skiltene mine!!! fiks kjølinga mi så kan vi cruise sammen:p
John90 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Synd eg ikkje får skilt på 540'en min før om 1 mnd
Shattered Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Sweet! Fikk sommerskodd kjerra i dag, og satt på ny skjerm! Mye jobb å få av/på!
espenae93 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Var litt i det kunstneriske hjørnet i kveld liker egentlig ikke denne z4 generasjonen, men din er veldig tøff må jeg si! får lyst på en liter racer selv, hehe
StigJ Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Tøff taxi. Skulle bare vært en annen farge enn alge...
VegarVS Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 likte den jeg wicky! å jeg liker ikke gammel merce
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Tøff taxi. Skulle bare vært en annen farge enn alge... litt feil å kalle en coupee for taxi da..noe annet om det var sedan/stv... og den petroleumsgrønne fargen var "eneste" kravet jeg hadde når jeg skulle ha coupe
StigJ Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Alle MB er taxi uansett. Til og med SLK. Det er bare en taxi med dårlig inntjening Men kom med noe bedre biler enn iCrap-bilder så skal jeg vurdere fargen igjen. Men Rezax felgene satt som et skudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå