bmwgrace Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 EGENTLIG nyvasket, men kjørte opp til Gardermoen Raceway og for de som har vært der, vet hvor möe det støver :/
BMW///MPower Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Ute og lufta E36'en i go' været idag, her er et par bilder
///Thomas Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 EGENTLIG nyvasket, men kjørte opp til Gardermoen Raceway og for de som har vært der, vet hvor möe det støver :/ De felgene var deilige gitt!! Hvilke felger er det, og hvor fikk du tak i dem??
carlhaakon Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Bilde av min etter dagens økt Vingen som alle elsker!
Kvasi Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Det så håpløst ut. Hadde det vært meg i April, hadde jeg lagt meg IX og roterende lyddemper så er det gøy med snø vettu..
Simen! Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Bilde av min etter dagens økt Vingen som alle elsker! Elsker du den?
carlhaakon Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Elsker du den? Hehe jeg digger den ja, samt at alle hater den så ekstra moro da
StigJ Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 GTvinga med mellomstykkene er kul i visse vinkler. Sånn som på bildet over her synes jeg den er stilig, mens fra andre vinkler så er den heslig Her er mitt bidrag. Som den kjipe og gjerrige jeg er så vil jeg ikke bruke penger på Blackline baklykter til handlevogna. Og de originale ser ikke ut i måneskinn. Så da ble det en burk med rød transparent spray fra Biltema til 49,90 og idé fra Jordfræseren her på forumet. Sorry for at jeg plagierer verket ditt.
Tzunami Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 da ble det en burk med rød transparent spray fra Biltema til 49,90 og idé fra Jordfræseren her på forumet Men vil du ikke få røde blinklys da? Jeg har gjort det samme på civicen min, og den får røde blinklys bak.
StigJ Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Kun de innerste jeg har lakka. Dvs. ryggelysene. Kan prøve å få tatt et bilde av med de på.
APedersen Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Snakkessssssssssssssssssssssss "Repost:" http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 328&type=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå