Frode D Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Okei. Men hvordan har du tenkt å kappe det ut? Fjerne hele driten der eller lage nytt?
Sund.M3 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 endelig fått montert felger når skal du lage en egen tråd om den bilen din?? vil se mer!!
Walkabout Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Endelig montert komplett M-sport og M5 baklukeinnsats Så bilen din istad i Arendal sinnsykt mye råere i virkeligheten!!! Takk for det! Var på vei til Arendal for å se American Pie Reunion på kino, filmen anbefales
M|Fjeld Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Regner med at det er 3-dørs combi du mener? Men få tatt bilde, jeg vil se! Var 3dørs combi ofc Får ordna bilde imorgen kveld regner jeg med Prøv å fiks bilde! 1-serie med 19" er rått! Finn også ut størrelese på felg/dekk, og hvor mye senk og om han subber! Laster opp et bilde imorgen kveld/natt Så skal jeg få sjekka litt opp med han om hvordan det er å kjøre
Orjan Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Da var høyden justert. Coilovers i bånn foran = 4.5cm fra topp felg til skjermkant. Samme bak Fyttikatta! Utrolig pen bil
e30 tommis Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 endelig fått montert felger når skal du lage en egen tråd om den bilen din?? vil se mer!! takk for at du viser interesse for bilen har en bildetråd på stansce l works http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=28491 skall lage en tråd her inne også, men det blir ikke før jeg mener den fortjener det. vist ikke det er flere som er interisert i å se mer da? så kansje det kan årdneseg med en tråd ganske snart
APedersen Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Da var høyden justert. Coilovers i bånn foran = 4.5cm fra topp felg til skjermkant. Samme bak Nydelig Hjula er helt rå på nyere 3-serier fra og med E46
APedersen Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 endelig fått montert felger Hva heter det merket du har i grillen?
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 skal også ha sånn tysker emblem i grillen, har bare ikke fått hentet det enda nyvaska..
e30 tommis Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 søk på GERMAN FLAG EURO BADGE FOR BMW heller noe på ebay
APedersen Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Aha Har jo også sett et annet emblem på bare tyske biler som ligner fra avstand, men fant ut at det er Ditec, er en vask/behandlingsbedrift eller no
FredrikWake Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Aha Har jo også sett et annet emblem på bare tyske biler som ligner fra avstand, men fant ut at det er Ditec, er en vask/behandlingsbedrift eller no Det er Ditec ja.. DiTec er en overpriset lakkbehandling som diverse bilpleiefirma tilbyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå