Tzunami Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Da er vi flere som tenker likt har lyst på en e34/e39 touringn selv, gjerne med diesel og Men i redsel for å virke negativ så synes jeg bildet til Olebrumm er noe kornete? Da må jeg spørre hvor? godt mulig det er kombinasjon av redigeringen, dårlig pc på jobben, og et bilde med veldig høyoppløselig komprimert bilde men synes det virker kornete over hele bildet egentlig, men spesielt i området rundt hjulet
APedersen Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Ahaa, jeg ser det i full HD på en 32" så her ser det helt konge ut
Robkill Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Da er vi flere som tenker likt har lyst på en e34/e39 touringn selv, gjerne med diesel og Men i redsel for å virke negativ så synes jeg bildet til Olebrumm er noe kornete? Da må jeg spørre hvor? godt mulig det er kombinasjon av redigeringen, dårlig pc på jobben, og et bilde med veldig høyoppløselig komprimert bilde men synes det virker kornete over hele bildet egentlig, men spesielt i området rundt hjulet Du har nok helt rett, er kornete på min LED skjerm også Sees spesielt på lakken, felgene og dekkene! Trolig er det skjedd da han har øka kontrasten under redigeringa. Men med støy eller ei, bildet er skamfett!
kvammis Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Måtte nesten prøve instagram. Kvaliteten på bilde blir jo desverre deretter når det er tatt med icrap kamera. (også var speilet skittent).
matsi Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Nydelig vær i innlandet! Gul lamin-x på fjernlysa og tåkelysa = perfekt på bilen din:-)
Kny Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Nice fanqua, eller sota sideblinklys hadde gjort seg
matsrh Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Fikk på de to siste sommerhjula på konebilen i dag! Skal få spacere bak, og ikke helt fornøyd med høyden foran. IMG_1772 by matsrh, on Flickr IMG_1759 by matsrh, on Flickr Flere bilder her: http://www.flickr.com/photos/matsrh/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå