Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Bedre sent enn aldri, i dag ble det endelig senk!! :D

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Har du vært å råna på Sørumsand igjen nå da, norbakken. ;) Hyggelig å snakke med deg i går!

Hehe, brukte garasjen til brodern, og en tur langs "stripa" er jo obligatorisk når jeg er der 8)

Var hyggelig i går ja, hadde vært kjekt å stikke innom en gang jeg er der ute... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sota ruter bare, men de er så nazi her fortia at det er helt sykt. også la jeg på sotinga for 1 mnd siden, så det hadde vært sykt kjipt å blitt tatt allerede nå :P

Men så legger du ut bilde med skiltnummeret her samtidig som du forteller om hva som er galt :P

Du tror at: om noen viktigperer, mot all formodning, blar seg hit (av alle plasser) . Ser e60n og reg nr, samt det han skriver, tar det for fakta, og sender brev med innkalling til full teknisk;)?

Det ville jeg i såfall kalt hysteri:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lagt på film hos Riis Bilglass i Haugesund.

38% fremme og 20% bak.

(HTC mobilbilde)

[ Bilde ]

Tøft! Så mange som har sotede ruter, fatter ikke at ikke det kan bli lov med 40% fremme. Jeg har det og kommer alltid til å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lagt på film hos Riis Bilglass i Haugesund.

38% fremme og 20% bak.

(HTC mobilbilde)

[ Bilde ]

Tøft! Så mange som har sotede ruter, fatter ikke at ikke det kan bli lov med 40% fremme. Jeg har det og kommer alltid til å ha det.

Stikkordet er identifisering av fører. ;) Samt at film på ruta er litt uheldig hvis ruta må knuses for at man skal komme seg ut. Det er ikke lov med helt gjennomsiktig film på rutene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lagt på film hos Riis Bilglass i Haugesund.

38% fremme og 20% bak.

(HTC mobilbilde)

[ Bilde ]

Tøft! Så mange som har sotede ruter, fatter ikke at ikke det kan bli lov med 40% fremme. Jeg har det og kommer alltid til å ha det.

Stikkordet er identifisering av fører. ;) Samt at film på ruta er litt uheldig hvis ruta må knuses for at man skal komme seg ut. Det er ikke lov med helt gjennomsiktig film på rutene heller.

Jæjæ. Man må lide for skjønnheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått lagt på film hos Riis Bilglass i Haugesund.

38% fremme og 20% bak.

(HTC mobilbilde)

[ Bilde ]

Tøft! Så mange som har sotede ruter, fatter ikke at ikke det kan bli lov med 40% fremme. Jeg har det og kommer alltid til å ha det.

Stikkordet er identifisering av fører. ;) Samt at film på ruta er litt uheldig hvis ruta må knuses for at man skal komme seg ut. Det er ikke lov med helt gjennomsiktig film på rutene heller.

Så de laminerte siderutene man får til Volvo er ulovlige da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...