bmwtussan Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hadde skilter på 6 serien på fredag, slik at den fikk seg en høst tur. Slik ser det ut hos meg i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Ikke ett gram sne her, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 På rensvik i kr.sund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er du også i KR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Siste kjøretur i 2012, ved klosterruinene på Tautra:[ Bilde ] Faen for en strøken kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er du også i KR? hmm, det bildet funka visst dårlig, prøvde meg tlf men håpløst ja er det drar hjemover i morra da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Tok å folierte listene i bilen i helgen.. ble fornøyd men sliter med bobler i folien.. så bra ut når jeg lå det på og når det ble kjølt litt ned så kom boblene.. noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fjærne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Er du også i KR? hmm, det bildet funka visst dårlig, prøvde meg tlf men håpløst ja er det drar hjemover i morra da men Samme her;) med fly thou, regner med du prøvde å legge ut bilde av bilen, så da kjører du sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 [ Bilde ] Nydelig Siste kjøretur i 2012, ved klosterruinene på Tautra:[ Bilde ] Gromt Digger sharknose bmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 idag! skjeten å fæl. skal lagres til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Er du også i KR? hmm, det bildet funka visst dårlig, prøvde meg tlf men håpløst ja er det drar hjemover i morra da men Samme her;) med fly thou, regner med du prøvde å legge ut bilde av bilen, så da kjører du sikkert? jepp, jeg kjører. skal dure hjemover om 2-3 timer tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Noen bilder fra helga... ...og endelig garasjeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Et bilde etter en rask vask av min 3serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Noen bilder fra helga...[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] ...og endelig garasjeplass [ Bilde ] Meget flott den der altså! M-parallel hjulene sitter som et skudd på E34. Har egentlig ikke helt sansen for den Rieger leppa, men må si det bli ganske stilig lakkert i sølv. Vurdert å plastsveise den? så slipper du den kanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Takk for det, men det er de beste områdene på bilen jeg har tatt bilde av Leppa tar jeg nok av nå til vinteren, trenger litt ekstra høyde over brøytekantene... Og felgene er jeg svært fornøyd med, men karosseriet blir nok spiker etter neste EU, er bare rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå