APedersen Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men![ Bilde ] Helt sinnsyk E46 Du har virkelig gjort mye rett! [ Bilde ]la på sommerfelga i dag! Håhå! Ser nå at jeg ikke skal stille ned så mye til sommeren, heller få ut hjula litt Virkelig pent!
tommyheimberg Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 [ Bilde ]SNØ! Alt dette har kommet i natt. Nei så jævlig Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men! [ Bilde ] Steike så fin en bil!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
StigJ Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men![ Bilde ] RÅTT!! Får nesten lyst på E46 igjen når jeg ser slikt...
Goggjack Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 [ Bilde ]SNØ! Alt dette har kommet i natt. Nei så jævlig Fikk på fanger og leppe i går, stygg og skitten bil men! [ Bilde ] Flott e46 Hvilken pærer har du i grøft ?
matts93 Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Sjitten og høy, prøveskilt er heller ikke kult...
Dal-z Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Sjitten og høy, prøveskilt er heller ikke kult... [ Bilde ] mathias?
Mantis Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Jeg heter det ja Eller eieren av den E39`en som tilfeldigvis heter det også? Hvem er du?
Dal-z Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Jeg heter det ja Eller eieren av den E39`en som tilfeldigvis heter det også? Hvem er du? haha, var tiltenkt eiern av e39'en med prøveskilt! jeg er en hyggelig ung mann med navn anders, født og oppvokst i ålesund
Markus E30 Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Ikke bilen, men felga som skal på den! helt ferske rett fra tyskland!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå