Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[ Bilde ]

Ikke jeg som tok bilde, men bilen i midten er min!

JeppeJ edition... Den firedørs E46 M3en? :o

Nei, grå coupe :) Sedanen sto hos Jeppe når jeg leverte min :)

Skrevet

Nei, de er slik originalt.

Må forøvrig si at de 6-serie-felgene passet overraskende bra. :) Når jeg så bilde av kun felgen var jeg litt skeptisk på hvordan det kom til å bli..

Skrevet

Synes faktisk det ble fresht. 9, 5" et24 forran da, passer akkurat med 6mm spacer. Venter på senterkoppene, så skal de sodablåses og lakkeres på nytt i en farge jeg ikke har klart å bestemme meg for enda... klarer ikke helt se hvilken farge som hadde passet.

Skrevet
Nei, de er slik originalt.

Må forøvrig si at de 6-serie-felgene passet overraskende bra. :) Når jeg så bilde av kun felgen var jeg litt skeptisk på hvordan det kom til å bli..

Nett så jeg sku sagt det selv :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Nå skal jeg ikke gjøre dette til noe diskusjonstråd, men er helt enig der, de 6-seriefelgene er rålekre på 5'er! synes de passer e39 også jeg :D

Skrevet
[ Bilde ]

Ikke jeg som tok bilde, men bilen i midten er min!

JeppeJ edition... Den firedørs E46 M3en? :o

Nei, grå coupe :) Sedanen sto hos Jeppe når jeg leverte min :)

Stemmer det. Den blå sedan er Jeppe sin førstefødte å den selger han neppe! Men jeg fikk Jeppe til å lage en tvillingbror. Har ca3000 bilder fra byggetiden, Jeppe skal lage en tråd om den engang.

Skrevet

Enig med de 6-serie felgene på E6x passer himla godt! Men syns av en eller annen grunn at de er noe kjedelige på bilen de hører til.

Skrevet
Enig med de 6-serie felgene på E6x passer himla godt! Men syns av en eller annen grunn at de er noe kjedelige på bilen de hører til.

Er ofte slik ;)

-

Strøkent Johnja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...