carlhaakon Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Noen dager siden nå, men står fortsatt igjen litt jobb
Haakon_H Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Byttet nettopp ut coupèen med en annen sjeldenhet!Imolarød II 520d f10! Er usikker på om det finnes andre i Norge, om det gjør vil jeg gjerne høre om det! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Alt chrome skal erstattes med svart høyglans.. For et syn, Simen! For et vakkert syn!!
awt Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Byttet nettopp ut coupèen med en annen sjeldenhet!Imolarød II 520d f10! Er usikker på om det finnes andre i Norge, om det gjør vil jeg gjerne høre om det! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Alt chrome skal erstattes med svart høyglans.. Godt å se at det finnes flere som handler bil med farge. Tviler på det finnes andre i Norge, men jeg trodde igrunn ikke det fantes noen før jeg så denne på finn, så man vet jo aldri.
Sjøbuse Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Finn én feil![ Bilde ] Autopassen din er hvit og veldig synlig.
Walkabout Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Autopassen din er hvit og veldig synlig. Bildet lyver - autopassen er lakkert silkematt sort og den er til og med festet med sort borrelås P-bot ? Riktiiiiiiig! SU regga Er ikke det "hipster" nok med SU-skilter?
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 SU betyr at bilen har vært mye i regnfulle Bergens område, å da ofte mere rustene. Når man også ser på de billigste bilene, er de mye SU regga. Så ikke noe med hipster å gjøre gitt.
Walkabout Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 SU betyr at bilen har vært mye i regnfulle Bergens område, å da ofte mere rustene. Når man også ser på de billigste bilene, er de mye SU regga. Så ikke noe med hipster å gjøre gitt. Hehe, skjønner. Godt denne ble lakk- og understellsbehandlet regelmessig av forrige eier da
staashe Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Et lite stemningsbilde med mtech 2 fanger, nymonterte lykter (CCFL engleøyner) og sort, plastidippa nyrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå