Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Var på tide å montere disse stripene synes jeg, hatt de liggende i noen mnd nå :P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ganske stilig det der. Men burde du ikke hatt det omvendt. M-stripene på M-bilen og tyskerstripene på ikke-M-bilen?

Hehe :P har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tide å montere disse stripene synes jeg, hatt de liggende i noen mnd nå :P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ganske stilig det der. Men burde du ikke hatt det omvendt. M-stripene på M-bilen og tyskerstripene på ikke-M-bilen?

Hehe :P har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil ;)

Jeg er enig! Hadde kræsja helt med fargene på begge bilene, synes det ble tøft som bare det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0kmsixzsvod90shbz0fg.jpg

Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den :lol:

Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil ;)

Jeg er enig! Hadde kræsja helt med fargene på begge bilene, synes det ble tøft som bare det

Enig her og når jeg får tenkt meg litt om. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den :lol:

Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais.

Innertier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...