matts93 Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Åh! Digger stanca e36! Ivertfall med den rødfargen der! Grisefet!
SigurdE36 Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Blitt skummelt lav, og vill vinkel på hjula Er dette bruksbilen din?
advannor Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Blitt skummelt lav, og vill vinkel på hjula Er dette bruksbilen din? Neeh, har frimabil
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Var på tide å montere disse stripene synes jeg, hatt de liggende i noen mnd nå [ Bilde ] [ Bilde ] Ganske stilig det der. Men burde du ikke hatt det omvendt. M-stripene på M-bilen og tyskerstripene på ikke-M-bilen? Hehe har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil
APedersen Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Var på tide å montere disse stripene synes jeg, hatt de liggende i noen mnd nå [ Bilde ] [ Bilde ] Ganske stilig det der. Men burde du ikke hatt det omvendt. M-stripene på M-bilen og tyskerstripene på ikke-M-bilen? Hehe har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil Jeg er enig! Hadde kræsja helt med fargene på begge bilene, synes det ble tøft som bare det
noekult Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais.
StigJ Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Hehe har tenkt mye på det selv, men fant ut at fargemessig så passet m-stripene best på touringen, det passer ikke så godt med gul stripe på blå bil Jeg er enig! Hadde kræsja helt med fargene på begge bilene, synes det ble tøft som bare det Enig her og når jeg får tenkt meg litt om.
Steinhar Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 [ Bilde ]Min gubbebil. Magen vokser stadig og hårfallet har økt tempo siden jeg fikk den Kjørte masse med den i solværet i dag, var godt å cruise rundt samt tyne girene litt av og til. Vinduet nede, rosa Tine Milkshake i hånda og 80-talls dansehits på originalhøyttalerne - naaaais. Innertier!
Steinhar Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Se vekk fra skole skilte [ Bilde ] Ikke feil! Ot: ligger du å kjører?
EspBD Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Var på tide å montere disse stripene synes jeg, hatt de liggende i noen mnd nå hvor kjøper man disse stripene egentlig? har veldig lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå