Frode D Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Prøvde ronellene på E92 idag [ Bilde ] Blei tøft blir nok bra når de er pussa opp greie felger å ha mens en venter osv Nå vil jeg ha noen gromme 18" til min Syns kanskje de ble litt små. Men for å få et skikkelig inntrykk må den nesten senkes mer og få litt mindre ballongdekk..
APedersen Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 satt inn Us moduler i dag, da ble det sånn [ Bilde ] [ Bilde ] Tøøøft Men personlig synes jeg på en måte det blir litt krasj med de indre parklysene i tillegg, men tøft for all del Mindre strekk foran blir perfekt!
Mysemannen Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Etter vask igår [ Bilde ] [ Bilde ] Plastidip eller, så egentlig ganske fresh ut =P Var litt stressa i dag men hadde heldigvis hellet med meg = P
MagnusSør Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Etter vask igår [ Bilde ] [ Bilde ] Plastidip eller, så egentlig ganske fresh ut =P Jepp, Plastidip ja så enkelt å fjærne så måtte prøve no skikkelig fresht tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå