Ynot Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 overrasket over kvaliteten på et Mobilkamera igrunn (dette var igår kveld dog..)
olemt Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 [ Bilde ] Artig. La merke til den bilen utenfor Ski Kinosenter i går. Lurte på om min datter kunne tenke seg å hatt lilla BMW. Fargen kommer ikke godt frem på bildet. Min datter svarte nei forøvrig. Parkerte 540en et stykke unna men vurderte å sette den foran din.
Insulaventus Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Bmw'en skal styles opp [ Bilde ] Pent Har en like dan. Lager du prosjekt-thread så man får fulgt med på styling prosessen?
RNJ Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ja, veldig morsom! Den har stort sett stått parkert siste året men tok en helgetur på svingete veier nå nettopp. Helt fantastisk!
Evenol Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Ja, veldig morsom! Den har stort sett stått parkert siste året men tok en helgetur på svingete veier nå nettopp. Helt fantastisk! Det kan jeg tenke meg. Det var i hvert fall vanvittig grom lyd i den når du hentet de gamle felgene mine.
RNJ Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Er veldig godt fornøyd med felgene. Bilen er 100% original og jeg var først litt kritisk til å montere M-sport felger på en bil uten M-sport. Her er bilen med "style 141"-felger som 130i hadde som standard.
Xavi0n Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 10 min etter jeg har solgt en bil får jeg sånn akutt nød om at jeg vil ha den tilbake... Hver gang... Sent from a galaxy far far away
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå