gallay Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Må vel være innafor å ta bilde av "bilen" til (fremtidige) guttungen![ Bilde ] [ Bilde ] Er det kun senterringer, eller får man kjøpt slike hjul? Har og en sønn som skulle gjerne ha slike på "bilen" sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Må vel være innafor å ta bilde av "bilen" til (fremtidige) guttungen![ Bilde ] [ Bilde ] Er det kun senterringer, eller får man kjøpt slike hjul? Har og en sønn som skulle gjerne ha slike på "bilen" sin Er nok bare senterringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Baby Mom (&) Wagon ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Blei ny govogn igjen i dag gitt:) litt og gjøre men det er jo kjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Blei ny govogn igjen i dag gitt:) litt og gjøre men det er jo kjekt?[ Bilde ] Oioioi, gledes til å se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Photoshoot med brutter`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Fikk meg slik en påkal i dag Kjekk dag i Haugesund så lenge det varte. Var visst slutt på bakdekka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 2 plass etter stig her. Føler det er en ok bragd, min bil er gått 195600;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Grattis Andreas Hørte rykter om en ganske så strøken "plommerød" E46 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takk i like måte. Utrolig pen bilen din også. Var borte å kikket på den. Var jeg som stod å pratet med han med deb blå e28 M5en. Forstod du gikk tom for dekk;-)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takktakk Ja kjente det ble litt vel glatt på tørr asfalt. Så da var det bare å gi seg mens leken fremdeles var god. Følte jeg hadde så godt driv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja, angret på at jeg ikke kjørte selv. Men må ha me nye dekk selv neste år. Tror jeg skal ha meg dunlop sportmax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Michelin PSS uten tvil. Her skulle det vært et bilde av bilen min slik at det ikke bare blir snakk men har ikke flere fra i dag........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå