APedersen Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Bruksvogna Tar imot tips til ting som kan gjøres.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hadde wrappa bilen i hvit, grå og sort camo om jeg var deg Synes det er så gromt, selv om mange blir nok å hate meg for den kommentaren Ellers flott bil!
magneten Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 (Nå ble det litt mye Z4 i denne tråden, men det får vi tåle.) Bilen min fikk hilse på en kamerat på Bavaria Haugesund i dag. Det er jo ikke hver dag. Jeg kjente en ørliten aning av motormisunnelse. Helt til jeg så han hadde automatgir og heller ingen "Stubby", da gikk det heldigvis raskt over. Her ser dere også hvordan 3.0si er fiffet opp i forhold til andre Z4. 3.0si har sølvfargede frontlykter og grafitt-fargede nyrer. Måtte ut å trille en liten tur etter endt Bavaria-ærend! (Hente en liten bolt til topplokk-coveret. 92 kroner, takk!)
StigJ Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 (Nå ble det litt mye Z4 i denne tråden, men det får vi tåle.)Bilen min fikk hilse på en kamerat på Bavaria Haugesund i dag. Det er jo ikke hver dag. Jeg kjente en ørliten aning av motormisunnelse. Helt til jeg så han hadde automatgir og heller ingen "Stubby", da gikk det heldigvis raskt over. Her ser dere også hvordan 3.0si er fiffet opp i forhold til andre Z4. 3.0si har sølvfargede frontlykter og grafitt-fargede nyrer. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Måtte ut å trille en liten tur etter endt Bavaria-ærend! (Hente en liten bolt til topplokk-coveret. 92 kroner, takk!) [ Bilde ] Se på det du ja! Det er en sjelden sak. Solgt ny i Norge og greier Har du kjennskap til denne? Går den i H.Sund området? Synes forøvrig at lyktene på din er penere.
magneten Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Se på det du ja! Det er en sjelden sak. Solgt ny i Norge og greier Har du kjennskap til denne? Går den i H.Sund området?Synes forøvrig at lyktene på din er penere. Ja, det var et hyggelig sammentreff! Kjenner ikke til bilen, men jeg mener det har gått en Space Grey Coupé her i distriktet, kjørt av en "eldre" familiefar. Kan se ut som den ruller her enda? Ndåå, takk
Weltzin Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Tror den holder til innover her, har trefft den noen ganger i nabolaget.
StigJ Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Ser den er registrert på en på Stord. Han har visst glemt EU-kontrollen Skulle vært tatt i fjor.....
Haukefer Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Ser den er registrert på en på Stord. Han har visst glemt EU-kontrollen Skulle vært tatt i fjor..... Hmmm, har du navn? Har ikke sett den der.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Weltzin Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 Ser den er registrert på en på Stord. Han har visst glemt EU-kontrollen Skulle vært tatt i fjor..... Den hører bare til trafikkstasjonen på Stord, siden Etne ligger i Hordaland Sjekka skiltnr. med melding til 2282 så bor eigeren som jeg trodde her, familiefar i 40 åra. Ganske godt jobba å kjøre så lenge uten eu, når den skulle vært inne i mars 2012
NA Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 Blinklyset er borte, pæra mangler og ledningen er teipa Ble flere det Edit: Noen jævler som ikke vet forskjell på mitt og dit???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå