rublings Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Tenkte det samme som Rublings før jeg så hva han skrev; de felgene i den størrelsen, eller en tomme opp hadde sett bra ut i en farge ala sølv eller litt mørkere -> Gunmetal. Men på samme tid tenker jeg at det kanskje er en litt for rånete felg for F11, den fortjener en mer stilfull felg i 20/21" ( Jeg er 20, hvis det har noe å si ) - Har sagt det før og sier det igjen, du er flink med bilder Sopihop Joda, jeg er nok tildels enig i at gunmetal er et litt rånete valg, men det kommer jo også an på hvilken stil man skal kjøre og ikke minst hvilken farge bilen har. Når det kommer til felgvalg er jeg også ganske enig. F10/11 kan velge mellom vannvittig mye pent fra øverste hylle når det kommer til felgdesign, men det koster. HRE, Forged 1, DPE, Vossen osvosv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Takk for innspill, folkens Har lyst på Avantgarde M510 også, slik som aplet86 sine, men klarer ikke helt legge fra meg tanken på sort felg med hvit kant. Time will show, men er også enig i at F11 fortjener noen litt mer elegante og stilrene felger enn det f.eks. Breyton er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Du kan jo evt se om du finner noe fint på bruktmarkedet på f10post.Jeg gjør hvertfall aldri tabben med å kjøpe billige, tunge felger til en dyr bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris535i Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Dagens bilde av min E34:) helt orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Utnytter det fine været Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Min 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Var i Sverige og henta nye hjul. tommyheimberg, Zymh, Skulebollen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyeroy Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Vakkert:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Dårlig mobil bilde fra isted Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 E34 ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Tok ett bilde av min her om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå