MagnusHN Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk ahj, Freakshow og APedersen reagerte på dette 3
Tare Jansen Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Jauda, fikk vaska dritten å knipsa no mobilbilde Freakshow, mropedal og noekult reagerte på dette 3
mropedal Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Pen farge! Litt senk så er du der Var det meg du snakket til? bilen er senket 30/15. Skulle gjerne hatt mer, men jeg slår nedi overalt selv når den er så høy, så jeg kan rett og slett ikke ha mer senk
ZhilleN Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Ikke noe problem det hvis du er litt nøye med hvor du kjører
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Er så mye deiligere å IKKE stresse med hvor man kjører as... Fredrik 90 og K-E reagerte på dette 2
mropedal Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Er så mye deiligere å IKKE stresse med hvor man kjører as... Enig, jeg kommer ikke inn i garasjen engang. Må bygge opp med planker osv, og sist jeg prøvde gikk "M3"-diffuseren til helvete
Tzunami Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Er en annen kjørestil bare, man løser det meste selvom bilen er lav, har tross alt kjørt i oslos gater med lav bil i 4-5 år Men når det er sagt, så ser jeg absolutt gleden ved å ikke stresse med hvor og hvordan man kjører, har aldri hatt så høy bil som nå (bakkeklaging: 22cm) og det er helt fantastisk behagelig Kan slenge med bilde også, siden det er snapshot of the day ikke bilen, men en del til den mropedal reagerte på dette 1
ahj Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Er en annen kjørestil bare, man løser det meste selvom bilen er lav, har tross alt kjørt i oslos gater med lav bil i 4-5 år Men når det er sagt, så ser jeg absolutt gleden ved å ikke stresse med hvor og hvordan man kjører, har aldri hatt så høy bil som nå (bakkeklaging: 22cm) og det er helt fantastisk behagelig Kan slenge med bilde også, siden det er snapshot of the day ikke bilen, men en del til den Din jævla tease! Når får vi vite hva du har kjøpt? Tzunami reagerte på dette 1
Marionette Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Din jævla tease! Når får vi vite hva du har kjøpt? Noe med girspake er mitt beste gjett Haukefer reagerte på dette 1
Tzunami Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Heeelt riktig Marionette! Jeg har plutselig fått en deadline på meg, så jeg skal prøve å ha bilen klar ila påsken blir en slitsom påske på meg, nok en gang *tenketilbakepåstressetifjor*
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Heeelt riktig Marionette! Jeg har plutselig fått en deadline på meg, så jeg skal prøve å ha bilen klar ila påsken blir en slitsom påske på meg, nok en gang *tenketilbakepåstressetifjor* Har du kjøpt deg BMW igjen? Sent from my iPhone using Tapatalk
Tzunami Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Prøve å ikke gjøre om tråden til tulletråden.no Men ja, jeg har BMW i garasjen igjen Freakshow, APedersen og Jokkke reagerte på dette 3
Freakshow Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Prøve å ikke gjøre om tråden til tulletråden.no Men ja, jeg har BMW i garasjen igjen Nei nok om tull men du lager vel ny tråd og deler med meg Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå