Gå til innhold

545 V8, sjelden tass =)


Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste unnskyldning for å kjøpe en bil med PDC er hvis du er kvinnfolk.

Så vanskelig er det ikke å parkere en bil. Litt feeling må du jo ha hvor bilen er. Det er jo bare å rygge så nærme en vegg du føler for, gå ut og se hvor langt du har igjen, så vet du det til neste gang ca hvor mye du bør rygge kjøre frem mot en vegg/bil whatever.

PDC hadde vært helt undøvendig for min del, jeg parkerer perfekt hver bidige gang, enten det er trangt eller ei. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PDC og regnsensor er to ting jeg aldri i verden hadde sløst bort penger på om jeg skulle kjøpt helt ny bil. Sålenge jeg kjøper brukt, så må jeg bare svelge kameler. Har heldigvis ikke PDC, men sliter med et makkverk av en regnsensor på min nåværende bil.

Forøvrig var denne bilen skikkelig grom, og kledde virkelig de felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnsensor synes jeg er helt genialt. Har lite erfaring med regnsensor i BMWer, men i fadern sin helt nye bil av et annet merke synes jeg regnsensoren var praktisk. Sto på auto hele tiden, så slapp man å tenke på visking i det hele tatt:)) Var nedtur å komme tilbake til min bil uten sensor, og sitte å smågnikke mellom alle regnbygene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hva norske avgifter gjør altså:

http://www.blocket.se/helsingborg/BMW_5 ... m?ca=6&w=3

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Den billigste i tyskland var 9900 E. Den trengte nye airbager da.

Skal man ha det grommeste går man jo for 550 eller M5, men tror begge disse er sjeldenheter i Norge, tror jeg har sett en E60 M5 i Norge mens jeg har sett en 550 Sedan i Danmark for ett par år siden.

Er nok selvfølgelig de syke avgiftene vi har her i landet som desverre gjør at vi har en litt kjip bilpark.

Men uansett er drømmebilen 760LI da :D har lyst på stor bil og grom motor da vi har 2 barn og Touring har jeg absolutt ikke lyst på, synes ikke noe om å være en A4 person som kjører Passat touring med barnevogn å to småbarn med is i baksetet.

Det samme gjelder Bmw forøvrig, synes bare Passat setter standarden i Norge liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste unnskyldning for å kjøpe en bil med PDC er hvis du er kvinnfolk.

Så vanskelig er det ikke å parkere en bil. Litt feeling må du jo ha hvor bilen er. Det er jo bare å rygge så nærme en vegg du føler for, gå ut og se hvor langt du har igjen, så vet du det til neste gang ca hvor mye du bør rygge kjøre frem mot en vegg/bil whatever.

PDC hadde vært helt undøvendig for min del, jeg parkerer perfekt hver bidige gang, enten det er trangt eller ei. :lol:

Så kjører du en ganske liten bil også da. Jeg har ingen verdens problemer med å parkere Toyota'n eller BMW'en, men min mors Volvo XC90 er det helt umulig å parkere uten hjelp fra PDC. Du ser ingenting ut bak, og får null følelse over hvor bilen slutter. Så enten stopper du lenge før du egentlig trenger eller så ryker du på tingen bak deg (dette har ikke skjedd, jeg stopper alltid lenge før). Glasslinja på den bilen er i tillegg mye høyere enn på de fleste, dette hjelper ikke akkurat.

Hvis du har noe baki den E61'en, f.eks. et hundebur er det plutselig ikke så lett å parkere slike biler skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PDC er noe unødvendigt tull,bilen har tross alt speil...

Sportsseter? Nei, bilen har da seter fra før av.. Head up Display? Har da instrument og vanlig frontrute fra før av.. Elektriske seter? Man har da manuelle fra før av.. Kjøre bil? Har da friske bein å gå på.. Og så kan man jo gå videre inn på hva som er tull. Ikke det at man har behov for PDC, men på en slik bil er det jo idag en selvfølge at det er det. I tillegg er det jo en helt genial funksjon som ikke akkurat gjør skade på bilen.. Jeg er sikker på at de fleste skjønner hvor jeg vil hen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...