Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De lyktene ser jo veldig bra ut. :) De originale står det vel "BMW Adaptive LED" på, mens disse bare er merket med "Adaptive LED"?

Ser de leverer samme type til E70 også, selv om disse aldri kom med adaptive LED originalt. Bare på E71 og X5M som har en smalere lykt.

2026-05-20_10-20-12.png.8c88f6ad80bd4a95a294602c67d50cdc.png

2026-05-20_10-22-34.png.6b2bcf6da4d43a6c47c5f4b07f6a309d.png

Syns det også såg ganske bra ut jeg.
Jeg lurer også for så vidt på om de er E-merket. Står i hvert fall det på en AliExpress annonse jeg fant:

2026-05-20_10-24-15.thumb.png.43e25bc028ed44751fb42388b7f1d8e3.png

Beklager å forsøple tråden din. 😅

Skrevet
9 timer siden, Ingvaldsen skrev:

samme som selges på aliekspress ja, har vurdert slike på x5M siden den også kan leveres med adaptive led.  

er lampene E merket ? 

er det noe du har funnet på de som er negativt ? 

Jeg har ikke funnet noe E-merke enda, Skal se mer etter, typisk at det gjerne står under eller bak lykten som en ikke kommer til. Det står mye teks og tall på lyktehuse, men ikke et rent E-merke...
Det eneste som kan være negativ for noen er at det virker som AHL funksjonen ikke fungerer selvom lyktene er bestilt med AHL, det velges under bestilling. Jeg er i kontakt med leverandør og det er Kabeer headlight som produserer disse, veldig trivelig og seriøse når jeg snakker med de på WhatsAPP. Så jeg venter på et svar der.. men jeg tror når man velger AHL siden man har det originalt så er det bare for og ikke få feilmeldinger, altså de har en motstand eller noe som ikke trigger feilkode. Men når det er sagt så har jeg sett sett folk med disse lyktene som har sagt at det fikk svingbare lys...(kan være jeg har fått tilsendt feil)   ...For min del så ser lyktene så bra ut på bilen at jeg bryr meg ikke så mye om det svinger på lyset eller ikke, får jeg tilsendt evt. nye med sving så jatakk selvfølgelig. 
Jeg åpnet også opp lokkene bak på lyktene for og se inni og det ser bra ut med skikkelige kabler, kontakter, merking og fargekoder. Jeg la også merke til at modulene (de jeg klarte å se innifra) er stikkontakt på som kan byttes ut hvis noe slutter og lyse. Lokk, skruer, pakninger var helt ok. Disse lyktene er jo også oppgradert modell der en bla slipper og flytte over TMS modulen, disse nye har egen innebygd.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, eivi91 skrev:

De lyktene ser jo veldig bra ut. :) De originale står det vel "BMW Adaptive LED" på, mens disse bare er merket med "Adaptive LED"?

Ser de leverer samme type til E70 også, selv om disse aldri kom med adaptive LED originalt. Bare på E71 og X5M som har en smalere lykt.

2026-05-20_10-20-12.png.8c88f6ad80bd4a95a294602c67d50cdc.png

2026-05-20_10-22-34.png.6b2bcf6da4d43a6c47c5f4b07f6a309d.png

Syns det også såg ganske bra ut jeg.
Jeg lurer også for så vidt på om de er E-merket. Står i hvert fall det på en AliExpress annonse jeg fant:

2026-05-20_10-24-15.thumb.png.43e25bc028ed44751fb42388b7f1d8e3.png

Beklager å forsøple tråden din. 😅

Ja, står bare Adaptive, men det er jo det som er med kopi.. for ikke skrive BMW på det. Så det er den eneste forskjellen vs originale hvis du ser på lyktene forfra.

Endret av Reef89
Skrevet

Det så meget bra ut, har du prøvd de i mørke hvordan lyseffekten er i forhold til de originale?  Har jo samme bil og savner mer lys når det er mørkt. 

Skrevet
1 time siden, Hpi skrev:

Det så meget bra ut, har du prøvd de i mørke hvordan lyseffekten er i forhold til de originale?  Har jo samme bil og savner mer lys når det er mørkt. 

Jeg har ikke prøvd de så mye i mørket enda da det nesten er lyst når en skal legge seg😄bare i tunell og parkeringshus. Men skal det og kan legge ut bilder på vei uten gatelys. 

Skrevet

På lykten til E70 fikk jeg dette bildet fra selger ang. E-merking:

1613852601-1329381671.thumb.jpg.485667ccdb5dc6faac1c7240e4df3710.jpg

Hvor vidt kineserne bare har merket det med en E, eller om det er reelt vet jeg dog ikke. 😂 E32 betyr at godkjenningen skal være registrert/gitt i Latvia så vidt jeg har forstått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...