Gå til innhold

Mine biler :: Ny bil, E91 320i Lemans blå 8/11-18 side 11 ::


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Da har bimmern fått på sommerhjula forrige uka og fått en skikkelig håndvask og håndtørket før ett lag voks. Skal si det gjorde seg.

Men merker nå med soltaket helt åpent at det er forferdelig dårlig lyd i orginale høyttalerne i dørene så har bestilt 4stk nye/bedre høyttalere fra bassbrothers, samt kenwood ryggekamera. Hadde også ett forsøk i helgen å bytte ut pærene på angeleyesene men viste segat pærene som fulgte bilen er H8 led, ergo til preface lift og passet ikke. Så det får bli litt senere med led i ae-lysene.

Aldri helt hatt sansen for sorte/grå/mørke felger men synes de kledde bilen godt. 18" med 225 foran og 255 bak.

Andre ting jeg vurderer er å bytte til sorte nyrer, se hvilke løsninger som kan få til mørke rails, å kanskje mørke sideblinkere. Samt endestuss er boring! Men sliter å finne gode alternativer uten å måtte blø lapper i hopetall.

Legger ved noen bilder av gliset slik den er nå.

 

20190422_134643.thumb.jpg.0fbcd931dad87e7464e5cf5c11a2b83b.jpg

20190422_134706.thumb.jpg.93f315a4aa9eb031e7269a18312e67d7.jpg

20190422_134717.thumb.jpg.eabb88b17b6d39c91b9ba3bdb9238370.jpg

20190422_134725.thumb.jpg.26542fbe5c6ae76ea6db297da6263b7a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gsp D22 18" 2stk 8,5 felg 225dekk 2stk 9,5 255dekk er for salg btw, pm for info..

Har også kjøpt flere mod for bimmern som skal monteres i det nærmeste. Nevner nye høyttalere i dørene, kenwood ryggekamera, nye led pærer i AE-lysa, nye halogen pærer xenon look i nærlys/fjernlys/tåkelykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også selv den ble mere clean med 19toms kontra 18toms gsp felga. Synes også de fyller hjulbuen penere. Gsp felga synes jeg virket "små" på bilen, men det har vel med utforminga av felga. Ja fargen på felgene kler bilens farge. Også litt i tvil om det burde vært spacer på for å fått felga litt mere ut i hjulbuen men det er småpirk. Nå er det 235 dekk både foran og bak. Hadde lyst på bredere bak men da hadde prisen blitt høyere og noe mere ventetid på komplett sett. Nå ble det bestilt ons ettermiddag og levert/montert torsdag ettermiddag. Har ikke antydning til sporing og heller ikke mye dekkstøy, sålangt meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ryggekamera montert og fungerer. Etter litt om og men fikk jeg det til å fungere på reversen også. Som tips lilla/hvit kabel på ledningsnett fra bil til stereo er ryggesignalet som kobles til ryggekamera på stereo, har da eget 12v til ryggekamera med sikring koblet til i sikring bak hanskerommet.

Gjenstående mods er kjørelys, fjernlys og led angeleyes samt bytte av høyttalerne i dørene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...