Wazu Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 google bmw og forum, så kom det opp. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jeg bare hørte om det helt tilfeldig av min far tror jeg, men tok litt tid før jeg begynte å skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jeg er mer imponert over at alle medlemmene husker hvordan de fant fram til dette forumet, enn over alle medlemmene som faktisk er her. Jeg husker ingenting av hvordan jeg fant dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 da er vi 2, 316.. har ikke vært her så lenge, og husker IKKE hvordan jeg kom hit.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ramlet over denne siden da den het bmwguiden...var ikke mye aktivitet her da Medlem nr 106 tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Jeg så en svart E36 (tror jeg) med speilvendt bimmers.no klistermerke på frontfangeren. Så når jeg kjøpte 320n var det jo selvfølgelig at jeg skulle bli medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 jeg aner ikke har bare liksom vært her siden jeg fikk min første bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 bmwguiden.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Leste om det i avisa. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/09/02/442172.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Hehe, bra sammentreff. Det var første gang jeg også hørte om bimmers.no. Det gikk en stund før jeg ble medlem, for jeg hadde ikke bil på den tiden. Så skjønte ikke helt hva som kom til å skje et par år senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 min bror tipset meg. men det tok en stund før jeg ble aktiv her inne. har ikke angret på mitt valg for og si det sånn, bimmers er nok den beste bmw forum siden jeg har kommet over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Husker ikke helt hvordan jeg fant frem til bimmers.no men tipper jeg fant det i en diskusjonstråd på bmwccn forumet. Siden registrering så må man inn minst 3 ganger pr dag Kjempebra forum, mye god hjelp på teknisk, flott å se bilene til de forskjellig og følge med prosjekter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Googla "BMW forum" og så var det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 kom over bimmers den gangen det het bmwguiden.. meldte meg ikke inn den gang men mange timer med lesning.. pluss det var ikke så mye som skjedde.. men etterhvert trengte jeg noen deler og meldte meg da inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Fant vel siden da jeg satt og googlet om et eller annet bmw greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå