Yngvejos Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Har også montert slike downpipes på min E39 530d! ble en heelt annen lyd etterpå Hva slags effektanlegg har du? Jeg har originalt anlegg bortsett fra downpipen. Lyden ble veldig forandra hos meg siden jeg gikk fra fireksos i flexirørene til at alt eksosen kom ut bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Har også montert slike downpipes på min E39 530d! ble en heelt annen lyd etterpå Hva slags effektanlegg har du? Jeg har originalt anlegg bortsett fra downpipen. Lyden ble veldig forandra hos meg siden jeg gikk fra fireksos i flexirørene til at alt eksosen kom ut bak. Du burde montere ett ordernlig effektanlegg, da vil du få en helt sinnsyk lyd! Jeg har bestilt Eisenmann til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Har også montert slike downpipes på min E39 530d! ble en heelt annen lyd etterpå Hva slags effektanlegg har du? Jeg har originalt anlegg bortsett fra downpipen. Lyden ble veldig forandra hos meg siden jeg gikk fra fireksos i flexirørene til at alt eksosen kom ut bak. Du burde montere ett ordernlig effektanlegg, da vil du få en helt sinnsyk lyd! Jeg har bestilt Eisenmann til min Jeg må si at jeg foretrekker at dieselknatringa er så lav som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg må si at jeg foretrekker at dieselknatringa er så lav som mulig. Men det er jo nettopp det du ikke får! Hadde ikke jeg visst at jeg hadde diesel, hadde jeg aldri gjetta det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei Yngve Hva slags film har du brukt for å få gule frontlamper? Hvor kan jeg evt få tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 apropo gul film... eg har din i garasjen.. brukte an aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei Yngve Hva slags film har du brukt for å få gule frontlamper? Hvor kan jeg evt få tak i den? Jeg kjøpte et stort ark med film på www.rvinyl.com Skjærte den til med barberblad. apropo gul film... eg har din i garasjen.. brukte an aldri Må se til å bruke den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 nææh... du ska få an tbake har ingen bilar å bruka an på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Jeg må si at jeg foretrekker at dieselknatringa er så lav som mulig. Jeg kan brekftet at Jacobsens E39 530d med downpipes og ett effektanlegg av ukjent merke ikke høres ut som en diesel. Knatringen er ikke-eksisterende og istede hører man en svært grom og kraftfull lyd. Skulle nesten tro det var en V8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg må si at jeg foretrekker at dieselknatringa er så lav som mulig. Jeg kan brekftet at Jacobsens E39 530d med downpipes og ett effektanlegg av ukjent merke ikke høres ut som en diesel. Knatringen er ikke-eksisterende og istede hører man en svært grom og kraftfull lyd. Skulle nesten tro det var en V8.. Hørtes gromt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Det er gromt, men det er ikke bra når den låter mer kraftfull enn min V8'er.. Godt jeg har bestilt Eisenmann så man får vise hvor skapet skal stå.. Jeg regner med å kunne se en lydfil på nettet om ikke så alt for lenge når det gjelder eksosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 vise hvor skapet skal stå gjelder dette bare lydmessig eller prestasjonsmessig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hva slags videre planer har du for denne forresten? vise hvor skapet skal stå gjelder dette bare lydmessig eller prestasjonsmessig også Det får vel være begge deler.. Og det har det blitt orden på nå med Eisenmann plassert i hekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hvis du ikke klarer å bruke EGR-bypassen lenger, er jeg interessert i å kjøpe den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvis du ikke klarer å bruke EGR-bypassen lenger, er jeg interessert i å kjøpe den Den blir nok montert igjen i forbindelse med remap. Jeg har planer om å kjøpe software fra ECOtune, så da ber jeg dem om å lage et map uten EGR. De lover 245hk/500nm i kombinasjon med den downpipen jeg kjøpte fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå