Hansh Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 http://maps.google.no/maps Er det flere som har kommet med her? Bilen min kan akkurat skimtes på avstand (vet det er den fordi jeg husker jeg møtte Google-bilen akkurat der), men skifter bilde når jeg flytter nærmere.. Morsomt å kunne se så gode bilder fra alle mulige steder, men man må vel kanskje være enda mer forsiktig med hva man setter fra seg langs veien nå? EDIT: Her er bilder av min bil og! Som dere ser så er det nok ganske trygt for min del både med tanke på avstanden bildet er tatt på og at jeg er ute og kjører (på vei til jobb en fin sommermorgen): Nærmest på bildet kan man forøvrig se det som nærmest er standardbilen der jeg bor: Volvo XC90, som regel svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 var vel noen historier i fjor høst, hvor man kunne se et dødt menneske ligger i gatene i Mexico eller noe sånt. Så sikkert mye interessant man kan finne der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Og toppløse damer har jeg hørt om..."woho!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Artig om du følger etter Googlebilen og parkerer slik at du kommer med på en haug bilder rundt i nærområdet WooHoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Stilig. Har sjekket ut streetview før... da var ikke huset vårt der. Har visst kommet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Til ogmed The Stig fra TopGear har blitt fotografert av google streetview.. Sies det.. http://maps.google.co.uk/maps?f=q&sourc ... iwloc=addr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 ":3rpxnyty]Artig om du følger etter Googlebilen og parkerer slik at du kommer med på en haug bilder rundt i nærområdet WooHoo! Ekstra fett om man kan se skiltnr på bilde, så kan tyver stjele biler med den motoren de ønsker - OG de vet hvor du pleier å parkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 google fjerner skiltnr og ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Fjerner fortsatt ikke gateadresser... Takke meg til at jeg ikke er med her, så vidt jeg vet. Dette er det nærmeste jeg kommer. Parkeringa på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 ":156x70lr]Artig om du følger etter Googlebilen og parkerer slik at du kommer med på en haug bilder rundt i nærområdet WooHoo! hvis jeg ikke nå tar helt feil så er dette egentlig ikke så veldig langt unna der jeg bor. Synes å kjenne igjen fasaden. Utsikt over en volleyballbane omtrent? [edit] etter en nærmere titt så er det om trent like langt for meg å gå til min parkingsplass som det er å gå bort til hvor dette bildet er tatt i fra [/edit] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 er faktisk ikke alle skiltnr. som blir sladda har jeg sett. Her har de fått med bilen min og på google streetview. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Sinnsynkt gøyalt med Google Streetview! synd de ikke har kommet til Arendal enda men når de kommer så skal jeg prøve å vise meg Så forøvrig bilen min på Norge i bilder(samme som google maps, bare mye klarere bilder), var ikke så spennede da den sto på utsiden av jobben min. Men jeg fant fruens bil på utsiden av huset til en kompis da, rart sånn midt på formiddagen..... hehe! Nei da! men det er nok mange som kan bli avslørt sånn med dette systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 er faktisk ikke alle skiltnr. som blir sladda har jeg sett.Her har de fått med bilen min og på google streetview. Litt OT men hvordan fikk du til det bildet der med hele skjermbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 er faktisk ikke alle skiltnr. som blir sladda har jeg sett.Her har de fått med bilen min og på google streetview. http://images.bimmers.no/files/ovvtvkbl2rta6x096eoj.jpg Litt OT men hvordan fikk du til det bildet der med hele skjermbildet? fin knapp på tastaturet ditt som heter print screen evnt prt scrn elns om det er forkortet litt. gå så inn i paint, og trykk lim inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 hvis jeg ikke nå tar helt feil så er dette egentlig ikke så veldig langt unna der jeg bor. Synes å kjenne igjen fasaden. Utsikt over en volleyballbane omtrent? [edit] etter en nærmere titt så er det om trent like langt for meg å gå til min parkingsplass som det er å gå bort til hvor dette bildet er tatt i fra [/edit] Artig. Jeg bor over gata der. Altså ut mot grøntarealene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå