matss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Det er noe fryktelig ehh... kjent med disse sporene også. Haha, konge! Gleder meg til å se om de fortsatt ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 de så iallefall ganske så ferske ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Her et litt spor fra meg i sommer og! Hehe. Men ikke like kraftige som dine da, Kristian Ble en liten piruett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Artig å se igjen slikt. Tror de er borte for lenge siden. Må nok friskes opp til sommeren Mats! Twin-burnout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Hehe. Må jo ordne en aldri så liten burnout vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elstokke Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Kul tjeneste. Fant bilen min på street view jeg også. Ser den står på ramper..hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 jeg møtte google bilen istad men såg ut som kameraet var innpakket i plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Meg på sykkel på vei til jobb Slå den! Med mer vind i håret enn du får i en gjennomsnittlig cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Meg på sykkel på vei til jobb Slå den! Med mer vind i håret enn du får i en gjennomsnittlig cab Haha Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 har blitt tatt bilde av omtrent fra før rundkjøringen i bakgrunnen der og nedover veien. Så ikke google bilen før den passerte meg nedover Trondeheimsveien i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Det var en stk grå mann ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Det var en stk grå mann ! nu på lørdag så kom denne i god fart forbi på saltfjelle så nu e den i salten område og tar bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hmm.... Håper de har flere biler da. Hvis ikke så har han godt driv ja. Rød Astra med stang på taket var innom hjemme hos meg og knipsa på lørdag. Og i dag var den forbi jobben min. Sandnes/Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Den som var her i Arendal var helt lik, rød Astra men den var Svensk registrert! Den kunne heller ikke ta biler pga dårlig vær så kameraet var pakket inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå