Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Men nå er det jo litt sånn atte de nye automatene som kommer er raskere enn manuelle kassene.... bare se på Porsche sin PDK S girkasse.... hvorfor skal man da ha manuell...?

Satt på med en 991 gt3 rundt nurburgring på lørdag. Denne hadde pdk s girkasse og den kassa er såpass rå at manuell ikke er et savn i det hele tatt :) På en så dyr bil hadde jeg ikke giddet å ha manuell, men på en E92 M3 hadde manuell vært et must.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg nevnte det da....som en spøk.

Aha:p

Fått samme leksa 2 kontroller etter hverandre nå. NR de finner på bilen stemmer ikke med det i vognkortet. Annmeldelse, ta skiltene, ikke tatt kontrollen pga feil nr osv osv.

De skulle bytte noe i forbindelse med kontrollen også. Men klarte ikke å bestille delen siden de ikke hadde vin nr.

Selv fant jeg på nettet på 2 min. Godt et bilverksted kan biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk velger manuell foran automat når de skal kjøre sportslig, er fordi de ikke har råd til å kjøpe seg en nyere bil, så de vet ikke at automat er bedre enn manuell til -alt- nå.

 

Få vil ha 5-serie med manuell - så du ender opp med en bil som er vanskeligere å selge.

Det er en grunn til at det er så få av dem, de som kjøper vil ikke ha manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det som kan kalles et "kupp", men i hvertfall spennende at de kommer til Norge og på Norske veier:

http://www.finn.no/50024097

Så en i dag (en eller annen spesialbestilt rødoransj farge, slik som den på 1M Coupe)... Syns ikke at den skilte seg særlig ut fra M-tech 4-serie coupe i den grad en M3 E46 gjør vs. en standard E46 coupe... Standard 4-serie er god bil, men ingen "spennende" bil, så jeg lurer egentlig på hvor mye mer spennende denne er å kjøre. Skal på BMW WInter Experience og sjansen er stor for at M4 blir å finne der, håper den er "all that" som en M-bil bør være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...