Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor ikke kjøper en 2005 E65 740D til samme prisen...?

Vi merker at du er veldig glad i 7-serie Wicky. Men for de fleste personer som ser på E60 er 7-serie uaktuelt grunnet størrelsen ( vi hadde aldri fått plass i vår garasje ), driftskostnader ( det er jo tross alt ekstremt mye elektronikk på en E65 som etterhvert vil ryke! ) og ikke minst drivstofføkonomi.

Jeg for min del er helt klart på din side, men jeg ser også hvorfor folk IKKE gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en utrolig god pris. 525i facelift vokser ikke akkurat på trær, og med den kilometerstanden tror jeg dette er en utrolig god bil for pengene. Den mangler som du sier litt utstyr, men i hovedsak er det nok mangelen på skinninteriør som gjør at den virker litt "kjip" ut. Den har jo xenon, navi, key less entry og annet småknask. Spanderer man 10-15K på et nytt interiør tror jeg bilen ser adskillig med "eksklusiv" og kostbar ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke den blir solgt denne gangen heller. Den har ligget ute flere ganger til omtrent samme pris.

E12 generelt er tungsolgt, selv om det er jævlig gode biler. Jeg kjøpte min for under halve prisen av denne, og det eneste av rust på min er noen bobler nederst på en forskjerm.

"Ingen" vil ha E12... Synd men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...