matsi Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Den er lagt ut før.. Men verdt å poste igjen! Utrolig billig til å være diesel og xdrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Den er lagt ut før.. Men verdt å poste igjen! Utrolig billig til å være diesel og xdrive.. Nesten så jeg snart begynner å vurdere å bare kjøpe den snart, for så og selge den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Den er lagt ut før.. Men verdt å poste igjen! Utrolig billig til å være diesel og xdrive.. Det er han som selger og han som har lagt den ut tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Postet igjen ja, dette er et bra kupp! Foreldrene mine sin bil. Den blir tatt i innbytte snart da ny x3 er bestilt og kommer om kort tid. Av erfaring og det jeg vet er at samsaas kommer til å selge den for rundt 30-40 mere enn denne prisen den ligger ute til. Bilen er i bra stand og er en flott bil. Men de trenger bil med litt flere dører og plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Prisen er veldig bra Merkelig at den ikke er solgt allerede.. Er det virkelig ikke noe spesielt med respons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Har vært noen respons, men hører aldri noe mere. Kanskje folk er skeptisk til x-drive? Et bedre system enn quattro, Selv erfart det! Hadde jeg skulle hatt en nyere bmw hadde jeg kjøpt den til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 At den blir ca 30 000kr dyrere ut fra butikk er ikke rart i hele tatt Skulle vi tatt den inn ville vi gitt 315.000 tenker jeg. Er nok en bil som kan tape seg fort hvis den blir stående litt, og bruktmarkedet er ikke sååå enkelt nå om dagen. Prisene er presset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Den er lagt ut før.. Men verdt å poste igjen! Utrolig billig til å være diesel og xdrive.. Og så bruker den jo i følge annonsen, lite bensin!!!!! I og med at det er en diesel, vil jeg tro at bensinforbruket er ekstremt lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Hehe.. Ja det kan jeg tro må være den bmwen som bruker minst bensin av alle tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 De to siste sidene har vært full av koseprat og egenreklame. Dette er IKKE tulletråden eller facebook! Ta hensyn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 De to siste sidene har vært full av koseprat og egenreklame. Dette er IKKE tulletråden eller facebook! Ta hensyn.... Jeg har gjort litt egenreklame, men det er ikke for å gjøre de store pengene. Taper litt på en billig bil., men det er for å finansiere en annen som er litt mer viktig for meg. Om du synes det er litt galt, så sletter jeg hele tråden jeg har om prosjektet jeg holder på med, så du får fred med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Det er alt pratet etter postingen av bilen som er unødvendig. Er det en god deal er det kjekt. Men ta salget, rust, prøvekjøring og etc. på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Greit nok det, men bilen min er sikkert ett kupp allikevel. Får se hva som skjer i tråden videre, men sletter heller hele greia og fortsetter ett annet sted. shit samma for meg. Sikkert like spennende som en e34 med coilovers..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39985520 525 e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39985520525 e34! Jeg solgte min for 20.000 med samme km.stand. Flott svart skinn og ubrukt baksetet. Masse nye deler. Vil ikke kalle det der kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå