Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

saus, seriøst??!!

som noen skrev baki her, jeg vil se KUPP her inne. Det er en helt normal pris på en dårlig/normalt utstyrt 13 år gammel bil med en relativt tåpelig/tungsolgt motor/gir kombinasjon. Kan på ingen måte kalles et kupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saus, seriøst??!!

som noen skrev baki her, jeg vil se KUPP her inne. Det er en helt normal pris på en dårlig/normalt utstyrt 13 år gammel bil med en relativt tåpelig/tungsolgt motor/gir kombinasjon. Kan på ingen måte kalles et kupp.

i forhold til de andre 525ene til salgs på finn, så er den her definitivt et kupp. for ordensskyld hva slags utstyr forventer du av en 2001modell?

den har også ikke kjørt så mye heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, til 160k får man mye annet som er nyere...

Definitivt, dette er en bil som begynner å bli gammel uansett hvor bra den ser ut, men føles kanskje fremdeles relativt moderne? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i forhold til andre 525 på finn ...."

At du ikke er helt inne i bruktbilmarkedet, og tror at et kupp avgjøres ene og alene av hva andre tilsvarende biler på finn er ANNONSERT for, trenger ikke å gå ut over alle andre her. Den er ikke et kupp, og som du ser er andre enige i akkurat det. Om du synes prisen er helt herlig og den er bra utstyrt er det bare å kjøpe den, men ikke spam kupp tråden med den. Og nei, den er ikke bra utstyrt. Den er faktisk dårlig utstyrt. Hadde den hatt original/full m sport pakke kunne man påstått at den var bra utstyrt pga dette, men den har ikke det. Den har noe etter monterte greier som er mer irriterende enn standardbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Ingen sammenheng i det du prøve å uttale her. Det var ingenting som ropte "skikkelig bra bil", ei heller er den manuell. OG DEN ER IKKE ET KUPP!!!! FERDIG!

Back on topic, og flere _kupp_

skulle stå må finne meg en 525, og at det er synd manuell versjon av 525 er så sjeldne i norge. var litt rask med tastaturet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg brukte dessverre tid på å se og prøvekjøre denne bilen da den lå ute forrige gang. I korte drag kan følgende nevnes: Rust i samtlige dører, bagasjeluke, skjermer og panser. Ekstremt dårlig passform på det meste som er ettermontert. Sliten forstilling og manglende firehjulskontroll, samt lekkasje fra takluke og ned A-stolpene (trekkene er blitt sorte og løsnet fra stolpene). På toppen av det hele er bilen skadet for astronomiske summer etter en utforkjøring. Dette var en bil, som iht. selger skulle være strøken. Bilen er ikke å anse som et kupp om den så hadde kostet 15.000,-. Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte dessverre tid på å se og prøvekjøre denne bilen da den lå ute forrige gang. I korte drag kan følgende nevnes: Rust i samtlige dører, bagasjeluke, skjermer og panser. Ekstremt dårlig passform på det meste som er ettermontert. Sliten forstilling og manglende firehjulskontroll, samt lekkasje fra takluke og ned A-stolpene (trekkene er blitt sorte og løsnet fra stolpene). På toppen av det hele er bilen skadet for astronomiske summer etter en utforkjøring. Dette var en bil, som iht. selger skulle være strøken. Bilen er ikke å anse som et kupp om den så hadde kostet 15.000,-. Styr unna!

jaha, vurderte faktisk å ringe selgeren, men tviler på at jeg gjør det nå :P den så veldig fin ut på bildene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...