Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Om overskriften er misvisende så er FØRSTE setninga i FØRSTE post ganske klar på hva denne tråden skal gjelde.

Post stance or GTFO.

HELT enig i at om denne tråden lissom har gått fra snadder til stance skal det stå i OVERSKRIFTEN! Ikke nødvendig å oppføre seg som drittunger selvom folk poster noe som ikke er stance... Jeg visste heller ikke dette, nettopp fordi tråden ikke heter noe som helst med KUN STANCE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den golfen

 

snadder fordi det er bmwfelger OG bmw fanger :P

 

 

Hvorfor M3 front på en Golf når man får så mange fete originale frontfangere....? Syns ikke det var fint. Felgene var kule!

 

HELT enig i at om denne tråden lissom har gått fra snadder til stance skal det stå i OVERSKRIFTEN! Ikke nødvendig å oppføre seg som drittunger selvom folk poster noe som ikke er stance... Jeg visste heller ikke dette, nettopp fordi tråden ikke heter noe som helst med KUN STANCE!

 

Det har alltid vert "stance" i denne tråden, selv om ikke alle får det med seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig i at om denne tråden lissom har gått fra snadder til stance skal det stå i OVERSKRIFTEN! Ikke nødvendig å oppføre seg som drittunger selvom folk poster noe som ikke er stance... Jeg visste heller ikke dette, nettopp fordi tråden ikke heter noe som helst med KUN STANCE!

Du som quoter helt tilbake til 03 desember burde da vertfall klare å titte innom første side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifIMG_7781.jpg

 

Her er jo en perfekt i mine øyner, E46 i fra forumet her inne.

Den røde du mener her ja? Den lå jo til salgs på finn i lang tid :)

 

 

Anbefaler at di som har mulighet tar å endrer navnet på denne tråden

De aller fleste får det faktisk med seg. Og tråden har nok sklidd litt ut til amcar og diverse, og det virker som de fleste har godtatt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at STANCE ikke betyr det samme som SENK... stance betyr lettere oversatt "fremtoning".... en vanlig X5 har ingen stance... men om den er hevet så har den stance...skjønner?

Men begrepet har vel etterhvert blitt mer eller mindre synonymt med veeldig lave biler, som i tillegg har en viss "fremtoning", eller stuk, som det heter nær svenskegrensa?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...