wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Han... ikke hun Og den merca kjører vel ringer rundt femmern din... Men nok om det! Baken er som sagt delt....mye ligger i midten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Dette er biler som overgår sure Mercer any day.... Jeg er vel en av de her inne som er størst motstander av Stance, men jeg må innrømme at noen biler liker jeg godt. Så lenge alt er rent, cleant og originalt så synes jeg det kan være fint, og for en originalpolizei som meg så er det fint å se at for mange så gjelder det at bilen er så original om mulig bortsett ifra felger og senk naturligvis. Likevel så er nok det første jeg hadde gjort å fått på ett orginalt understell og noen originalhjul Det er så mange som sier at min orginale E34 kun trenger å bli "sluppet i bakken", neitakk sier jeg. Godt vi alle er forskjellige knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Den coupeen er fin! E34en er en det går 14 av på dusinet. Men ja, behold femmern din original du! Slike biler gir folk en grunn til å smile o trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Vil minne opp at "kranglingen" og de negative kommentarene som har foregått de siste sidene ikke er ønskelig i denne tråden. Ei heller lengre diskusjoner. Lim inn bilder av biler, og kom gjerne med korte kommentarer, men respekter at folk har forskjellige meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Han... ikke hun Og den merca kjører vel ringer rundt femmern din... Men nok om det! Baken er som sagt delt....mye ligger i midten... Det har du helt rett i, burde kanskje ha sagt tidligere at det var en 540i med komp men enig nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Evenol, Durochris, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 HenrikSolberg, MagnusHN og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Dette er biler som overgår sure Mercer any day.... image.jpg image.jpg Jeg er vel en av de her inne som er størst motstander av Stance, men jeg må innrømme at noen biler liker jeg godt. Så lenge alt er rent, cleant og originalt så synes jeg det kan være fint, og for en originalpolizei som meg så er det fint å se at for mange så gjelder det at bilen er så original om mulig bortsett ifra felger og senk naturligvis. Likevel så er nok det første jeg hadde gjort å fått på ett orginalt understell og noen originalhjul Det er så mange som sier at min orginale E34 kun trenger å bli "sluppet i bakken", neitakk sier jeg. Godt vi alle er forskjellige Den e9 til Mike der er jo kappafjører på Bare så de er sagt i disse dager hvor det er et stort tema i Hedemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Den e9 til Mike der er jo kappafjører på Bare så de er sagt i disse dager hvor det er et stort tema i Hedemark Det er luft på den. (ref. salgsannonsen: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=35411) Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Det er luft på den. (ref. salgsannonsen: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=35411) Ok, der va ivertfall kappa, låg film av de en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ok, der va ivertfall kappa, låg film av de en plass Sikker på det ikke er denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Skjønner ikke at det er mulig å kjøre rundt med så lav bil...kan umulig brukes overalt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Går så fint så om man kan det en kunst å kunne kjøre lavt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Høres slitsomt ut...Men ser fett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Funker vertfall ikke og reise til byer som Bergen når man ikke vet hvordan veien ser ut rundt neste sving skraper Mye når jeg er der... Men her hjemme går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå