Larsinnj Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Hjemmefra har jeg vel ca 200km til jobb som jeg pendler hver uke. Bor på hybel når jeg er der. Det er også en ferge på turen, så blir vel litt å regne med der også tenker jeg.
-Roger- Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 De pengene du må betaler i restskatt har du jo hatt i det året som har gått, så det er jo ikke synd på dere. Jo, men er litt kjipt når jeg har alltid skattet fra tabell og ALLTID fått igjen penger så plutselig får jeg uvitende 23800 i restskatt. Skulle gjerne betalt mer i skatt jeg hvis jeg visste at jeg kom til å få smell.
[space] Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Fikk brevet i posten på tirsdag jeg. Gikk på en smell i år, men mulig jeg klarer å minske denne noe. En fin måte å klare å gå på en smell er å ikke ta høyde for at rentene er betydelig lavere fjor enn året før. I tillegg hadde jeg prosenttrekk istedet for tabelltrekk, og hadde heller ikke justert skattekortet for den høyere lønna. Regnet ut at jeg skulle gå i ca 0 før jul, men tenkte ikke på fordelsbeskatning av mobiltelefon og pensjonsordning gjennom jobben. Var uansett såpass lur at jeg klarte sette unna det ekstra jeg fikk utbetalt i desember pga halv skatt, så helt krise er det ikke
///Naitsirk Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Fikk igjen på skatti, men blir dårlig med silikon i tatti...her ere bildeler som gjelder!!
Tuttifrutti Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Nærmere 60 igjen her Fin "avsluttnings" gave når jeg er ferdig med skolen for i år
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 8k igjen! Vet ikke av noe som kan gjøre bilen fetere, så da får pengene ta en tur inn på sparekontoen!
Reset Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hvordan er det om man jobber 10mil ifra registrerte adresse, men har kjøpt leilighet her jeg jobber? har også ei ferge og en bomstasjon som jeg må igjennom! Er det noe man kan skrive av som lærling elns?
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hvordan er det om man jobber 10mil ifra registrerte adresse, men har kjøpt leilighet her jeg jobber?har også ei ferge og en bomstasjon som jeg må igjennom! Er det noe man kan skrive av som lærling elns? om du ikke har reggistrert noe sted at du bor nærmere så skriver du opp de 10 milene såklart Fikk igjen på skatti, men blir dårlig med silikon i tatti...her ere bildeler som gjelder!! Flere av oss som tenkte på den låta ja... hehe
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Blei nesten 7 lapper på meg gitt, betaler litt gjeld jeg tenker jeg! Alle munner drar! Den bedre halvdelen fikk nesten 40 lapper igjen, blir vel til at visse rom i huset blir forvandelt fra det glade 80-tall til litt mer moderene med tanke på farger, gulv osv!
Reset Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Fikk igjenn 3507kroner! Ikke all verden, men slipper jo å betale ;>
wabby Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 8,5k i baksmell, men tjente 150.000,- mer enn antatt så får vel gå Første gang jeg har klart å bikke en halv mill. Syns det var gøy.
Glenn-Andre Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 9250 i baksmell... burde ikke tabelltrekk ta høyde for at lærlinger stiger i lønn hver 3mnd ? Blir uansett å trekke 3-400kr ekstra hver lønning i år i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå