Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Et spørsmål til motorrom i min E91 320xd fra 2012. Hvorfor er der disse hullene ut til hjulbuen i venstre side front? Det kommer mye rart inn her. Hullene er v. den grønne pilen.. :-)

Har samme på min. Det har noe med om du har webasto slik jeg har fortstått det. Det har noe med at har du det så sitter kjøleveskebeholderen der de hulene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått sammen denne og den andre e9x-tråden på forumet, da de i praksis gikk ut på det samme. Noen innlegg kan derfor være litt "ulogiske" da trådene er flettet sammen, men jeg tror det meste skal være greit.

 

Tråden er også flyttet til teknisk, da det stort sett er tekniske ting som er diskutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære e91 318d full M sport shadowline lci.

Har fått på sol film nå og lakkert diffuser bak matt sort+mørk grill. Liker at det sorte står i stil med listene og takrailsa. Planer om en litt sportslig eksos og kanskje noe annet etterhvert.

Er over snittet glad i bilpleie og polering!

Skal få tatt mere bilder. Bilen er bruks bil og hobby. Opptatt av at det skal brukes samt holdes i orden

post-48787-0-92786700-1435958848_thumb.j

post-48787-0-30863200-1435958870_thumb.j

post-48787-0-37612300-1435959833_thumb.j

Endret av Hessel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å få litt knirking i interiøret.. dvs, virker som mesteparten kommer fra vinduspakningene el. Værst når det er varmt.

Noen som har løst dette?

. Hadde samme problem på min, jeg kjøpte sitrus Rens og brukte det til å vaske alle pakningene rundt dørene og vinduene. Knirkefritt nå :) Lukta litt første døgnet, men var verdt det [emoji106] Endret av Vegagard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Hadde samme problem på min, jeg kjøpte sitrus Rens og brukte det til å vaske alle pakningene rundt dørene og vinduene. Knirkefritt nå :) Lukta litt første døgnet, men var verdt det [emoji106]

 

Hvor lenge har du hatt det knirkefritt? Virker som om pakningene blir skittne og tørker.

Ser det har blitt prøvd mye rart. BMW hadde jo ett middel tidligere, men det er gått ut fra sortimentet pga de fant ut at det ikke var bra for pakningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du hatt det knirkefritt? Virker som om pakningene blir skittne og tørker.

Ser det har blitt prøvd mye rart. BMW hadde jo ett middel tidligere, men det er gått ut fra sortimentet pga de fant ut at det ikke var bra for pakningene.

Jeg gjorde dette i fjor sommer. Gjorde det samme iår, da hadde det ikke begynt på nytt, men da slipper jeg hvertfall att det begynner:)

Jeg var på BMW og klaget når de begynte første gang, de tok da og renset eller smørte pakningene ellernoe, men da tok det kun 2 uker føre det begynte igjen. Så da kjøpte jeg sitrus rens på mekk:)

Bare sprayet på og tørket av med mikrofiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det ble gjort noen oppdateringer på E91 LCI fra 2009-2010 modellen? F.eks. ser jeg at på biler produsert etter august 2009 er setevarmebryterne flyttet opp til klimaanlegget. Noe annet?

Det er veldig liten endring. Det er setevarmerne og det er en ny sensor for innvendig temp og fuktighet. Og det er det eneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...