awt Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Siste syv tegn i chassisnummeret inn her: http://bimmer.workOm du ikke har chassisnummeret tilgjengelig finner du dette ved å taste inn registreringsnummer under kjøretøyinformasjon på www.vegvesen.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Søk på bmw vin dekoder, så kan du gå på vegvesenet og kjøretøy opplysninger for å finne karosseri nummer . Mener du da skal skrive inn de 7 siste i vin dekoder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Fant infoen jeg trengte takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Noen som har hatt/har problemer med at takluken fryser på e90'en. Om dette er normalt. Det er ikke det at jeg skal åpne den, men når bilen er kald, og kjører over en fartshump. Så kommer det et smell fra takluken og hører pakiningen løsner, og lager en slags gnise lyd til cup'en blir varm. Er det noe man kan smøre på, eller er det andre løsninger ute og går? Bilen er 2011 mod ikke kolisjonskadet eller modifisert på noen måte. Har heller ikke hatt takluken oppe siden september(bortsett fra når jeg kjørte den på verkstedet og lot den tørke over natten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Noen som har hatt/har problemer med at takluken fryser på e90'en. Om dette er normalt. Det er ikke det at jeg skal åpne den, men når bilen er kald, og kjører over en fartshump. Så kommer det et smell fra takluken og hører pakiningen løsner, og lager en slags gnise lyd til cup'en blir varm. Er det noe man kan smøre på, eller er det andre løsninger ute og går? Bilen er 2011 mod ikke kolisjonskadet eller modifisert på noen måte. Har heller ikke hatt takluken oppe siden september(bortsett fra når jeg kjørte den på verkstedet og lot den tørke over natten) du kan jo prøve å smøre pakningen med type "rubber care", f.eks. Autoglym Vinyl & Rubber Care eller Swissvax Seal Feed, som forhindrer at typisk dørpakninger fryser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Hmm, tenkte jeg skulle prøve auto glym vinyl og rubber shine Endret Januar 5, 2016 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Jeg tror jeg ville startet med å gjøre pakning og lakk skikkelig rent og så legge voks på lakken der den ligger an mot pakningen. Min erfaring er at rene pakninger og flater er det som fungerer best i mange tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Voks var noe jeg ikke hadde tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Håpnes Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Hei folkens. Jeg vurderer å kjøpe E92 M3. Kjenner ikke så godt til 3-serien, så det jeg lurte på om det er noen kjente feil ved jeg bør være obs på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Er det flere enn meg som har rust i dørhengslene på dørene foran? Tenkte å spraye/smøre dem med litiumfett, men vet ikke om det har så mye for seg når de allerede har begynt å ruste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 On 13. januar 2016 at 12.54, Mjukas skrev: Er det flere enn meg som har rust i dørhengslene på dørene foran? Tenkte å spraye/smøre dem med litiumfett, men vet ikke om det har så mye for seg når de allerede har begynt å ruste? Har ikke rust i hengsle, men selve bolten i hengslet er overflaterustet, kun venstre side foran. Vet ikke om jeg gidder å gjøre noe med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Skal bestille meg spacere, og nye bolter, helst i dag. Fant ut av GS sin katalog at E91 LCI skal ha M12x1.5. Brakes mener ifølge H&R katalogen at jeg skal ha M14x1.5.. Hva er riktig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Fant ut at de er M12x1.5 og 25mm lange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 15 minutter siden, Gorg skrev: Fant ut at de er M12x1.5 og 25mm lange Korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå