StigJ Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Takk for det Nei tror ikke det er lik i Norge i alle fall. Men har sett noen både i Tyskland og England. Både roadster og coupe. Den er vel matt eller satin eller hva man kaller det. Ebay er tingen vettu Nå er bilen striglet og klar til Concourse d`Elegance med BMWCCN Rogaland i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hm, når skal du besøke gutta i Aremark og få litt tvangsmating på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Kanskje når de får fingeren ut og lager til den motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 oOo really nice stance... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Bare noen random søndagsbilder... Fantastisk flott bil og ikke minst fine bilder.... kunne nesten ha vært her hvor jeg bor jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Hvordan gikk det i Concourse.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Ble 1. plass i nyere modifisert på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Gratulerer med det, men etter å ha sett igjennom tråden din så var det ikke spesiellt overaskende! Tok du noen bilder fra treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Hehe. Takktakk. Er jo vask som gjelder da. Så jeg kunne jo ha vært slurvete. Men nå er i alle fall seteskinnene rene og pene Fordel med liten kupé og bagasjerom. Fikk ikke tid til mer enn 11 bilder. Så ikke det store herfra akkurat. Kun noen oversiktsbilder. Var med som dommer og så på slutten kom regnet for fullt. Så da jeg fikk tid til bildetagning så hadde så mange reist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Hehe. Takktakk. Er jo vask som gjelder da. Så jeg kunne jo ha vært slurvete. Men nå er i alle fall seteskinnene rene og pene Fordel med liten kupé og bagasjerom. Fikk ikke tid til mer enn 11 bilder. Så ikke det store herfra akkurat. Kun noen oversiktsbilder. Var med som dommer og så på slutten kom regnet for fullt. Så da jeg fikk tid til bildetagning så hadde så mange reist. Får gratulere med første plass da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Takk for det Kjekt med en ny pokal i den lille samlinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Tok meg en søndagstur siden det ikke regnet. er jo snart tid for vinterlagring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 For en gjennomført genial liten sak den bilen er Fin bildelokasjon og. Klarer du å holde fingrene unna den hele vinteren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Hehe. Der jeg lagrer den er det heldigvis "Adgang Forbudt" på vinterstid. Men igjen litt kjipt å låse den bort slik også. Skulle gjerne hatt lagringsplass slik at jeg kunne gjort litt på den i løpet av mørketiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Liker den Z4`n her altså! Kul bil Stilig d øverste bilde av de siste 4 her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå