Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Takker :) Hehe. Nei var nok ikke det. Ble en del delte meninger på Facebook i går :P

Dette er jo coupeutgaven av countryman. Men designet på taklinjen gjør hele bilen.

Den røde du postet i den andre tråden var jo grisekul. Og med de eneste alpinafelgene som jeg liker var det jo innertier.

Dumt jeg har to 19" dekk liggende jeg vil bruke. Ellers kunne jeg jo vurdert å gå opp til 20"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med (nok?) en raritet. :)

 

Småspent på hvordan denne ender opp (selv om jeg vet at du ikke tar "helt av"). Tror heller aldri jeg har sett en slik. Er vel knapt flere av disse enn e86-er her til lands. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jo takk for det :P

Nei det går vel ikke akkurat 13 av på dusinet av disse her heller. Forstår jo at det ikke er det heller da. For så veldig praktisk er den jo ikke med to svære coupedører og 4 sportstoler. Folk velger nok heller Countryman. Men til mitt bruk så er det all good :)

 

Dette er mine planer så langt

- H&R senkefjærene ligger på posten og kommer muligens på i helgen.

- Skvettlapper er SELVFØLGELIG i bestilling ;) Kan jo ikke ha bil uten.

- Bestilt time for toning av ruter den 7/10.

- Nye hjul kommer til våren.

- Vurderer også ombygging av hekken til Cooper S utseende med en tut på hver side.

- Kaaaanskje blackout av krommen. 

 

Nå vet jeg ikke hvor mye bimmers.no tåler at et annet merke, men er jo en kvasi-BMW som i alle fall deler litt med X1 så. Da driter jeg i det og legger til noen flere bilder :P
 

 

Ser så rart ut når lyktene står igjen slik når de egentlig sitter i panseret

10704274_10152731949105856_5408716707802

 

Masse kjekt utstyr. Greie seter selv om det ikke er BMW sine sportseter. Kunne godt hatt den uttrekkbare smuleskuffa. Litt kort i sitteputa for en på 1.84.10011613_10152731949405856_9137346926000

 

Fikk tatt en kjapp strikkmotorvask. Forrige eier har sikkert ikke åpnet panseret på den på det drøye året de eide den... For det så ikke ut oppi der.  [-X

1956726_10152731949110856_21562722935130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det senket. Håper den setter seg litt til.

 

Ett før og ett etterbilde:

 

10659043_10152731949415856_7312796080663

15217914910_6b70f16213_c.jpgDSC_2470 by mr.stream77, on Flickr

 

Ingenting å si på bakkeklaringen i alle fall  :police:

 

På torsdag blir det olje- og filterbytte og montering av skvettlapper. Serviceintervallen på denne er 2 år eller 30.000km. Det er høyst uaktuelt å følge det. Så det blir en gang i året takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Jeg er enormt imponert over kjøreegenskapene er på denne tassen. Og nå etter at jeg fikk på senkefjærene så er det supergøy å tyne den litt ekstra i svingene. Føler jo nesten at den krenger mindre enn Z4en.

 

Z4en blir nok ikke byttet med det første. Har bestemt meg for å holde den superstrøken og beholde den i mange år videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så får vi se da at jeg ikke har blitt lurt. Har nå i alle fall betalt for 4 stk. hjul som jeg tenkte å sette på MINIen.

 

Blir rett og slett (forhåpentligvis) så enkelt som dette :P

 

$_57.JPG

 

 

Jeg valgte å moderere meg litt med tanke på prisen. JEg har veldig lyst på nye hjul til Z4en også til neste år. Så da ble det disse.

Originale, nye i eske 8,5x19 AC Schnitzer Type II. En av mine all time favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...