E.H.D Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Paceman ja, det var det nok ingen som hadde gjettet. Tror faktisk aldri jeg har sett en slik engang. Men den ser absolutt kul ut, så gratulerer med artig bilvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Takker Hehe. Nei var nok ikke det. Ble en del delte meninger på Facebook i går Dette er jo coupeutgaven av countryman. Men designet på taklinjen gjør hele bilen. Den røde du postet i den andre tråden var jo grisekul. Og med de eneste alpinafelgene som jeg liker var det jo innertier. Dumt jeg har to 19" dekk liggende jeg vil bruke. Ellers kunne jeg jo vurdert å gå opp til 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Gratulerer med (nok?) en raritet. Småspent på hvordan denne ender opp (selv om jeg vet at du ikke tar "helt av"). Tror heller aldri jeg har sett en slik. Er vel knapt flere av disse enn e86-er her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Hehe. Jo takk for det Nei det går vel ikke akkurat 13 av på dusinet av disse her heller. Forstår jo at det ikke er det heller da. For så veldig praktisk er den jo ikke med to svære coupedører og 4 sportstoler. Folk velger nok heller Countryman. Men til mitt bruk så er det all good Dette er mine planer så langt - H&R senkefjærene ligger på posten og kommer muligens på i helgen. - Skvettlapper er SELVFØLGELIG i bestilling Kan jo ikke ha bil uten. - Bestilt time for toning av ruter den 7/10. - Nye hjul kommer til våren. - Vurderer også ombygging av hekken til Cooper S utseende med en tut på hver side. - Kaaaanskje blackout av krommen. Nå vet jeg ikke hvor mye bimmers.no tåler at et annet merke, men er jo en kvasi-BMW som i alle fall deler litt med X1 så. Da driter jeg i det og legger til noen flere bilder Ser så rart ut når lyktene står igjen slik når de egentlig sitter i panseret Masse kjekt utstyr. Greie seter selv om det ikke er BMW sine sportseter. Kunne godt hatt den uttrekkbare smuleskuffa. Litt kort i sitteputa for en på 1.84. Fikk tatt en kjapp strikkmotorvask. Forrige eier har sikkert ikke åpnet panseret på den på det drøye året de eide den... For det så ikke ut oppi der. R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Når det er Mercedes tråder her inne, skal det ikke være noe problem om det er Mini her. Det blir spennende å følge med på hvordan denne blir i ditt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Da var det senket. Håper den setter seg litt til. Ett før og ett etterbilde: DSC_2470 by mr.stream77, on Flickr Ingenting å si på bakkeklaringen i alle fall På torsdag blir det olje- og filterbytte og montering av skvettlapper. Serviceintervallen på denne er 2 år eller 30.000km. Det er høyst uaktuelt å følge det. Så det blir en gang i året takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Tipper den blir tøff med skvettlapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Skvettlapper på mine biler er obligatorisk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 De ble så diskré med skvettisene at jeg gadd ikke ta bilde en gang Men nå er Børre så fornøyd atte. Ny olje og filtere så nå gnager han som bare det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 haha har du kalt bilen børre? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hehe. Ja Børre Bever. Det er jo en gnager Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 haha så jævlig bra! xD made my day! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Grattis med ny bil! Tøft stuk på de miniene der Gode å kjøre er de også Når blir Z4en byttet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Takktakk Jeg er enormt imponert over kjøreegenskapene er på denne tassen. Og nå etter at jeg fikk på senkefjærene så er det supergøy å tyne den litt ekstra i svingene. Føler jo nesten at den krenger mindre enn Z4en. Z4en blir nok ikke byttet med det første. Har bestemt meg for å holde den superstrøken og beholde den i mange år videre Lennyzcoupe og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Så får vi se da at jeg ikke har blitt lurt. Har nå i alle fall betalt for 4 stk. hjul som jeg tenkte å sette på MINIen. Blir rett og slett (forhåpentligvis) så enkelt som dette Jeg valgte å moderere meg litt med tanke på prisen. JEg har veldig lyst på nye hjul til Z4en også til neste år. Så da ble det disse. Originale, nye i eske 8,5x19 AC Schnitzer Type II. En av mine all time favoritter. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå