Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Neida, så lenge det ikke er helt sort så går mye annet godt. Kjekt med litt forandring. Jeg hadde jo de grå Breytonfelgene fra E46en på i begynnelsen.

Blir det kantfelger en dag er det høyst sannsynlig at det blir gullsenter.

Fargen har ingen navn. Det er lakkereren som har blandet pulveret. Jeg valgte ut en fargeprøve som han tok utgangspunkt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nok denne looken blir bra. Er jo på tide med litt felgendring selv om det ikke er nye hjul som egentlig står høyest på ønskelisten. Men med toskete valutakurser så er dette et greit alternativ enn så lenge. Og fint at jeg fant en som kan ta dette lokalt i stedet for å brenne av masse fraktpenger til Østfold Felgteknikk. 

 

Huff ja, de lyktene har jeg tenkt lenge på å fått gjøre noe med. Men ser jo hvor mye arbeid det er å splitte de. Hadde jeg hatt garasje hjemme som jeg kunne mekket i så hadde jeg nok kanskje gjort noe med det...

Slike ting som det hadde vært kjekt å kunne gjøre på vinterstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om det er mer omfattende enn E46 faceliftlykter, men der er glasset limt og må varmes i ovn på 85 grader. Alt dette gjorde jeg hjemme uten garasje. Brukte stekeovnen på kjøkkenet og dekket bare godt til når jeg lakkerte innmaten. Bilen får helt et annet utseende med sort innmat så det er garantert  verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må av med fangeren. Det er jeg mindre lysten til å gjøre ute på en felles parkeringsplass. Og i det hele tatt la den stå ihjelskrudd ute i flere dager.

Har sett bmwZ sin mod på lyktene, og ut hva han har skrevet så tar jeg ikke det på strak arm.

 

Tror da heller jeg ville funnet brukte lykter fra en modell med mindre motor som har sort innmat originalt.

 

BMW_Z4_Facelift_20090321_front.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tror nok han skal ha godt betalt siden det tar lang tid og er ganske omfattende. 

Så om jeg dumper borti et sett med lykter på ebay eller noe så får jeg vurdere det. Men ligger ikke våken om natta pga. hvordan lyktene ser ut nå da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre for meg, verre for lommeboka  :evillol:

 

Sakset fra koed.no Dette er pr. stk.

 

 Scheinwerfer Bi-Xenonlicht links

63127162723
Monteret antal : 1 Varen er original BMW. NOK 11437,50

 

 

Så regner med bruktprisen også er passe stiv om jeg dumper borti noen slike...  :whistle:

Men holder nå et halvt øye åpent etter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW Z4 E86 E85 Scheinwerfer links Silver Original Komplett 7165673

 

BMW Scheinwerfer rechts Z4 E85 7165674

 

Bmw Z4 E85 Scheinwerfer Links Xenon

 

BMW Z4 E85 SCHEINWERFER LINKS 7165675

 

:D

 

Nå vet jeg ikke om disse er bixenon, eller om de er til facelift (og e86), men slike ting dukker jevnlig opp på tysk eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de er bixenon men ser ut til å være til facelift. Du ser det veldig enkelt det sitter halogenpære i den indre delen. Der har jeg linse og parklysring.

DSC_1581_zpsf26aedc0.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...