Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Da har våren ankommet! :D

Hentet Lille Røde i dag og fikk polert og lagt voks på de nyrenoverte felgene. 

DSC_0014_zpsdtvdznoj.jpg

:P

Legg merke til mengde lodd på felgen. Hele 10 gram måtte til. Samme var det på den ene bakfelgen også. Tommel opp til billige kinafelger :evillol:

DSC_0016_zpsdzshjopq.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ynkelig lite lodd. Haha

Selv GS felgene jeg har hatt, har det omtrent vært en 10cm stripe med div. lodd per felg :P 

Ser frem til pent vær og flere bilder :) Heldigvis kunne vi starte sommersesongen for snart 3 uker siden, her i Bergen, men kommer vel en frostnatt eller to, som vanlig. Får håpe "de" har rett i at det blir en uvanlig lang og varm sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Thundercoil skrev:

Ett ynkelig lite lodd. Haha

Selv GS felgene jeg har hatt, har det omtrent vært en 10cm stripe med div. lodd per felg :P 

Ser frem til pent vær og flere bilder :) Heldigvis kunne vi starte sommersesongen for snart 3 uker siden, her i Bergen, men kommer vel en frostnatt eller to, som vanlig. Får håpe "de" har rett i at det blir en uvanlig lang og varm sommer. 

Ja er rimelig overrasket over hvor bra de egentlig har vært hvis jeg ser bort i fra lakken.

GS Gold Trackene jeg hadde på E91en var jeg også fornøyd med. Har ikke noe negativt å si om dem.

2 timer siden, bmwZ skrev:

Blir spennende å se bilen med den nye felgfargen. Tror det blir knall... 

Deilig å hente bilen ut fra dvale igjen Stig?

 

Må dessverre skuffe dere og si at jeg feiget ut på lakkfargen. Valgte lysere enn den jeg fikk prøvelakkert. Og selvfølgelig angrer jeg nå... Men nå er de i alle fall spotless og blanke :)

Det var en fryd å kjøre en bil med normal høyde og sittestilling igjen ja. Men selvfølgelig begynte det å regne her etter godt over en uke med tørre veier...

 

Her er i alle fall resultatet. Greit nok.

 

DSC_3530_zpsvf1ytqro.jpg

DSC_3534_zpsrpwwnjq7.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på side 62 så er der bilde av testfelgen. Var så rart for den ble seende enda mørkere ut da jeg fikk lagt på dekket. Så da valgte jeg en lysere som så bra ut på en lakkert plate på 10x10cm. Ble noe helt annet på en hel felg. Men men. Nå er de som nye i utseendet. Det var jo det aller viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet. Men nå ble de nå slik. Litt kjipt men levelig. Akter uansett ikke å svi av flere tusen på omlakkering. Da finner jeg meg like greit nye hjul. Og beholde da disse heller til neste bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, ble brukende den. Men angrer litt. Spesielt da jeg la prøvefelgen side om side med en av de andre. Det har jeg heldigvis ikke noe godt bilde av :P

 

De treffene som er spikret til nå er Trackday 30. april og BMW CCN sitt hovedtreff 25-26. juni. Begge på Rudskogen. Stor sjanse for at jeg også tar turen til hovedtreffet på Våler 6-7. august.  Så blir det en del lokale treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...