Thundercoil Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Lekkert Synes felgfargen ble helt knall, jeg! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Fargen på felgene var fin, lik farge som lyktene, som gjør at det ser gjennomført ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Sant det Frode. Kall det flaks Felgene er helt ok de. Så blir værende slik til jeg bytter de ut en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 MINIen legges ut for salg (ikke helt ferdigstilt annonse): http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71297378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Ny bil på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Jøss. Ja, det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Nå blir det Prius! Mattae, Tollefsen og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Da er annonsen betalt og søkbar. Så da er det bare å lene seg tilbake og vente på at det napper i snøret http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71297378 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Lykke til med salg! Veldig velholdt og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Lykke til med salg! Angående din kjære bimmer så syns jeg felgfargen ble helt perfekt, ikke for mørk og ikke for lys! Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Takk for det @Nyheim Noen bilder etter en vask og litt mekking. Og ENDELIG fikk jeg montert inn det jeg har hatt lyst på i 5 år nå. Takk til @bmwZ for tips vinni, Nyheim, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Ble skikkelig stilig med røde belter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Ble veldig fint med røde belter Du skal ikke bombardere interiøret med røde greier, sant? Less is more Denne Zen er min nr.1 på listen for denne planeten, hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå