Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler ikke på at de er helt utrolig gode og kjøre med masse komfort og krefter, men det hjelper ikke med det utseendet. Kan heller ikke se noen rasjonell grunn for å velge disse over 5er Touring eller X5?

X6 kan jeg klare med noen tøffe hjul osv, men GT blir feil uansett hvordan man ser på det. Det har t.o.m BMW-toppene innrømt...

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• 5 months later...
Skrevet
X7iL hadde vært tøft :P

Ja, akkurat hva verden trenger :lol:

Nei BMW, skjerp dere... Ikke hor opp modellutvidelsene som Audi og Mercedes har gjort...........

Skrevet

X6'n er så stygg at den er frekk 8) Hadde ikke sagt nei til en x6 M, men tror x4'n blir litt liten å klumpete ja.. Men kanskje vi tar feil ;)

Skrevet
Jeg sliter med å skjønne at det er marked for en X4?

Jeg sliter med å skjønne poenget til X1, X3 og X6 også. X1 er for soft til noen som helst form for off roading (med mindre du definerer soft off roading som slædding på stranda). De få ekstra cm. med bakkeklaring over 3-serie Touring med xDrive er vel ikke så god grunn til å kjøpe en mindre påkosta bil? Og X1 med bakhjulstrekk, hallo, noen hjemme...? Blir nok kjøpt av folk som vil vise andre at de har penger til BMW SUV som er alt annet enn en premiumbil.

X3 vet alle suger på alle terreng uansett og er muligens styggeste bilen BMW noensinne har laget + er på en måte fattigmanns X5 (hadde lyst på X5 men hadde ikke nok $).

Og X6 er bare en stor WTF for min del. Min teori er at den er for kundene som ikke liker at alle andre kjører X5 og vil vise at de har penger, og ikkeno annet.

Ps. Ja mitt hat mot BMW SUVer er ganske dyp! Meeen det gir BMW penger i kassa så det er greit...

Skrevet

Jeg sliter med å skjønne poenget til X1, X3 og X6 også. X1 er for soft til noen som helst form for off roading (med mindre du definerer soft off roading som slædding på stranda). De få ekstra cm. med bakkeklaring over 3-serie Touring med xDrive er vel ikke så god grunn til å kjøpe en mindre påkosta bil? Og X1 med bakhjulstrekk, hallo, noen hjemme...? Blir nok kjøpt av folk som vil vise andre at de har penger til BMW SUV som er alt annet enn en premiumbil.

X3 vet alle suger på alle terreng uansett og er muligens styggeste bilen BMW noensinne har laget + er på en måte fattigmanns X5 (hadde lyst på X5 men hadde ikke nok $).

Og X6 er bare en stor WTF for min del. Min teori er at den er for kundene som ikke liker at alle andre kjører X5 og vil vise at de har penger, og ikkeno annet.

Ps. Ja mitt hat mot BMW SUVer er ganske dyp! Meeen det gir BMW penger i kassa så det er greit...

I Danmark kalles X-seriene litt spydig for pensjonist BMW´er. De er fornuftige nok hvis man har en litt stiv rygg og derfor trenger en bil man kan sette seg rett inn i uten å bøye ryggen... :lol:

Skrevet

En X7 som konkurrent til MB GL hadde jo ikke vært dumt selv om det er komplett unødvendig med dagens syn på store SUVer! X4 derimot er helt bortkastet bil, om den så ikke kommer som en slags Crossover på lik linje med MB R klasse! :roll: Det hadde jo vært litt tøfft, en kryssning mellom flerbruksbil(ala VW Sharan) og SUV :wink:

Skrevet

Har kikka på X1 som "konebil" vi og men med ett budsjett på maks 400 000 så hadde det blitt en kjip 18d S-drive! Skulle jeg ha hatt en sånn så måtte det nok ha vært en 20d eller 23d Xdrive! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...