inaheier Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Er i hvertfall en t-skjorte på nettsiden "etsy.com" der det står "fuck you i drive a bmw". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 1 time siden, inaheier skrev: Er i hvertfall en t-skjorte på nettsiden "etsy.com" der det står "fuck you i drive a bmw". Og åtte år senere er den like harry. stoltbmwelsker, StigJ, inaheier og 4 andre reagerte på dette 1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 46 minutter siden, sluquet skrev: Og åtte år senere er den like harry. Tiden leger ikke alle sår nei inaheier og RF91 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Jeg møter stadig på noen som går med sånne gensere, det er liksom den samme typen folk hver gang. Lyser råner lang vei...tragisk. Saltkjelen og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Til den som er interessert i den slags «mote»: vet dem selger slikt på Svinesund... Glad i BMW-en min altså... men der går grensa Hahaha. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 30, 2018 Share Skrevet Januar 30, 2018 Hver sine interesser nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 31, 2018 Share Skrevet Januar 31, 2018 (endret) 23 timer siden, Kattlikzm skrev: Glad i BMW-en min altså... men der går grensa Hahaha. 🙈 Ja, der går genser’n! For tørt? Endret Januar 31, 2018 av -Erik- Werther, Kattlikzm og lagunilla reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå